Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe nieuwste berichten bovenaan zetten

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
SaskiaV
SaskiaV
  • 17 berichten

#1 Geplaatst 05 maart 2019 - 21:10

Hey allemaal,
Als ik nu een topic lees moet ik soms ettelijke pagina’s door klikken omdat de oudste berichten eerst staan, ik zou graag de nieuwe berichten eerst hebben staan maar ik kan maar niet vinden hoe ik dat hier moet doen  :trance:
Iemand die het weet?

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.701 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 05 maart 2019 - 21:36

Op de pc klik ik, voordat ik het topic open, op de laatste pagina. Maar je bedoelt waarschijnlijk hoe je dat doet op je smartphone?

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#3 Geplaatst 06 maart 2019 - 00:05

op mijne smartphone gaat hij meestal direct naar de laatste pagina maar vraag me niet hoe of waarom hij dat doet... :Ooops: , sorry.
Maar soms gaat hij toch nog naar helemaal de eerste pagina en moet ik ook pagina na pagina zitten doorklikken, k zou het dus ook wel willen weten
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.701 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 maart 2019 - 01:43

Bekijk berichtlathyrus, op 06 maart 2019 - 00:05, zei:

op mijne smartphone gaat hij meestal direct naar de laatste pagina maar vraag me niet hoe of waarom hij dat doet... :Ooops: , sorry.
Maar soms gaat hij toch nog naar helemaal de eerste pagina en moet ik ook pagina na pagina zitten doorklikken, k zou het dus ook wel willen weten
Bij mij is het ook zo als ik van een topic doorklikte tot de laatste pagina op mijn smartphone, en ik hetzelfde topic nadien terug open ik dan ook automatisch de laatst geplaatste berichten eerst te zien krijg.
Maar voor de topics dat ik nog nooit opende begint het dus ook aan de eerste pagina...

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 06 maart 2019 - 01:45.

Elma
Elma
  • 3 katten

#5 Geplaatst 06 maart 2019 - 20:59

Als je, op je pc de lijst "Bekijk nieuwe inhoud" rechtsboven in de balk aanklikt, dan krijg je alle berichten te zien waar op gereageerd is. Klik dan op d datum rechts en je zit direct op het laatste bericht.
Je kan ook bladeren als je links bovenaan 1, 2 enz de pagina's aanklikt of de pijltjes links of rechts aanklikt om op 1ste bericht of laatste bericht te klikken.
En als je een bericht zoekt waar jij al op gereageerd hebt, dan klik je op je naam rechts helemaal bovenaan en klik dan op "inhoud die ik volg". Dan krijg je al jouw topics te zien waar je iets in gezegd heb. Wil je een topic niet meer volgen dan klik je erop en dan rechts iets onder je naam staat "niet meer volgen".

Bewerkt door Elma, 06 maart 2019 - 21:01.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#6 Geplaatst 06 maart 2019 - 23:54

maar hoe doe je het op een smartphone?
Geplaatste afbeelding

Sandra
Sandra
  • 169 berichten

#7 Geplaatst 07 maart 2019 - 10:21