Spring naar inhoud

- - - - -

Oude topics toch weg?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#1 Geplaatst 29 maart 2019 - 07:11

Hoi allen,

Bij het zoeken naar enkele oude topics waarvan ik 100% zeker ben dat ze er waren, vond ik precies enkel dingen van de laatste paar jaar. Er waren veel handige lijstjes die denk ik wel wat mensen naar KS trokken, zoals waarop letten bij een cattery, wat hoort er in goede voeding, ...
Ik weet dat Evy eens een hoop inactieve profielen heeft buitengezwierd en dat toen hun berichten ook verdwenen, maar dat was weer hersteld dacht ik? Ligt het aan mij of missen jullie ook dingen? :catscratchhead

Bewerkt door Machteld., 29 maart 2019 - 07:11.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 29 maart 2019 - 08:12

Sommige dingen verdwijnen uit zichzelf, zoals de verjaardagen, het verkoophoekje,...
Dat is zo ingesteld

Maar alle bestaande topic zouden er nog moeten zijn.
Ook wanneer het ooit gestart is door een lid die nu weg is, is alles nog zichtbaar.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Syntara
Syntara
  • 3.094 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 29 maart 2019 - 14:37

Ik heb het gevoel dat de zoekfunctie niet altijd volledig werkt. Ik heb ook al oude topics proberen terug zoeken via de zoekfunctie die ik dan niet vind, maar soms vind ik ze wel op een andere manier (bvb via mijn eigen berichten). Dus dan zijn die topics er nog wel, maar ik vind ze niet terug via de zoekfunctie hier. Misschien is dat het probleem?

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#4 Geplaatst 29 maart 2019 - 17:54

Bekijk berichtSyntara, op 29 maart 2019 - 14:37, zei:

Ik heb het gevoel dat de zoekfunctie niet altijd volledig werkt. Ik heb ook al oude topics proberen terug zoeken via de zoekfunctie die ik dan niet vind, maar soms vind ik ze wel op een andere manier (bvb via mijn eigen berichten). Dus dan zijn die topics er nog wel, maar ik vind ze niet terug via de zoekfunctie hier. Misschien is dat het probleem?
Ja, ik denk nu ook dat het eerder daaraan ligt. De zoekfunctie geeft maar twee pagina's recente resultaten, maar als ik gewoon in de onderwerpen ga bladeren, gaan die wel veel langer terug. Misschien zijn er gewoon wat "belangrijk" markeringen weg dan?

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Elma
Elma
  • 3 katten

#5 Geplaatst 29 maart 2019 - 20:37

Ik zocht ook mijn oude topics via de zoekfuncties, mar kreeg geen resultaat. Toen ben ik gewoon via "bekijk nieuwe inhoud gegaan en ik heb ze allemaal teruggevonden. IK heb die linken nu in een mail aan mezelf gestuurd. :cat
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/