Spring naar inhoud

- - - - -

Zoo Plus leveringen

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 05 april 2019 - 16:23

Ik wacht reeds 2 volle dagen op een levering van Zoo Plus. Post Nl - die blijkbaar samenwerken metB post - stuurt me van het kastje naar de muur.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben ondervonden ?

azrael
azrael
  • 433 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 05 april 2019 - 17:02

Heb je een track & track? Zou het volgens hen al moeten afgeleverd zijn? 2 dagen is nog niet zo erg lang.
Doe eens uw beklag op hun fb-pagina. Vaak zijn ze daar gevoeliger voor en komen ze dan sneller over de brug. Kans is wel groot dat PostNL u zal doorverwijzen naar ZooPlus omdat zij de opdrachtgever zijn van de zending. Het is dan aan ZooPlus om op hun beurt aan te kloppen bij PostNL. Omslachtig, maar PostNL verschuilt zich nu eenmaal hier achter.

Als er echt niets uit de bus komt kan je nog altijd terecht bij een van volgenden:

https://consumentenombudsdienst.be/nl

https://www.eccbelgi...met-de-levering

https://www.test-aankoop.be

Ida
Ida
  • 447 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 april 2019 - 17:53

Soms vesturen ze vanuit Duitsland ook al heb je op de Nederlandse site besteld en dan duurt het enkele dagen langer alvorens je je bestelling ontvangt.
Het komt dan ook niet met post nl maar met dhl als ik me niet vergis.

mira
mira
  • 792 berichten
  • 10 katten

#4 Geplaatst 05 april 2019 - 19:28

Heb het vorige keer ook aan de hand gehad, duurde bijna een week eer ik mijn bestelling had, als bepaald artikel niet in Nederland voorradig is, wordt je bestelling vanuit Duitsland verstuurd met dhl en daarna neemt b-post het pakket van hen over.

Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 april 2019 - 19:36

Dank le Ida en Azrael. ik heb inderdaad een track en trace - die overigens niét wordt ge-updated door Post NL-
Zoo Plus stuurt mij van het kastje naar de muur
Post NL doet hetzelfde
Ik wil al sinds donderdag naar de kapper gaan en omdat ik de berichtgevingen van Post Nl én Zoo Plus betrouwde, zit ik vandaag - vrijdag- met een kop vol onhandelbaar haar
Mijn katten hebben nog steeds hun voer, geen probleem, het is de mammie die erbij loopt als een vogelverschrikker. Ik voel me trouwens ook als een madam die niet voor zichzelf zorgt
Anders uitgedrukt : dit is écht klote !
xxx

Elma
Elma
  • 3 katten

#6 Geplaatst 05 april 2019 - 20:00

Ik kreeg een mailtje dat er wat vertraging zat op de levering. Vlak voor het weekend besteld, bericht gekregen dat hij dinsdagmorgen zou toekomen maar werd op op woensdag geleverd. Maar ik heb daar geen last van, want ik reken altijd op een week.

Bekijk berichtFéline, op 05 april 2019 - 19:36, zei:

Dank le Ida en Azrael. ik heb inderdaad een track en trace - die overigens niét wordt ge-updated door Post NL-
Zoo Plus stuurt mij van het kastje naar de muur
Post NL doet hetzelfde
Ik wil al sinds donderdag naar de kapper gaan en omdat ik de berichtgevingen van Post Nl én Zoo Plus betrouwde, zit ik vandaag - vrijdag- met een kop vol onhandelbaar haar
Mijn katten hebben nog steeds hun voer, geen probleem, het is de mammie die erbij loopt als een vogelverschrikker. Ik voel me trouwens ook als een madam die niet voor zichzelf zorgt
Anders uitgedrukt : dit is écht klote !
xxx

Ik zou gewoon naar de kapper gaan. Ze zetten het pak wel aan de deur.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.045 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 05 april 2019 - 21:22

Ik heb ook al eens gehad dat het langer duurde en dit kwam doordat er bepaalde artikelen van Duitsland moesten komen. De levering gebeurde dus via DHL.
Hiervoor heb ik destijds gebeld. Als je via mail geen antwoord krijgt op jouw vragen is het soms beter om eens te bellen.
Ik blijf er ook niet altijd voor thuis, als we niet thuis zijn zetten ze het pakket af voor de deur.

Onze bestelling van deze week had ook wat vertraging ; eerst gingen ze de ene dag leveren en op het einde van de dag toen we niets ontvangen hadden keek ik het na met het volgnummer ; daar stond er dat de levering uitgesteld was tot de dag nadien.
De dag nadien zouden ze leveren voor een bepaald uur, maar we ontvingen nog niets.
Toen stond er wel bij dat ze diezelfde dag nog later zouden proberen te leveren. Diezelfde avond kregen we dan nog ons pakket.

Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 06 april 2019 - 10:23

Bekijk berichtElma, op 05 april 2019 - 20:00, zei:

Ik kreeg een mailtje dat er wat vertraging zat op de levering. Vlak voor het weekend besteld, bericht gekregen dat hij dinsdagmorgen zou toekomen maar werd op op woensdag geleverd. Maar ik heb daar geen last van, want ik reken altijd op een week.

Ik zou gewoon naar de kapper gaan. Ze zetten het pak wel aan de deur.

Eh, ik woon in een zéér drukke straat waar personen en voorbijgangers wonen met grijpgrage handjes. Pakket zou niet lang blijven staan. Dat is écht ondenkbaar

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 05 april 2019 - 21:22, zei:

Ik heb ook al eens gehad dat het langer duurde en dit kwam doordat er bepaalde artikelen van Duitsland moesten komen. De levering gebeurde dus via DHL.
Hiervoor heb ik destijds gebeld. Als je via mail geen antwoord krijgt op jouw vragen is het soms beter om eens te bellen.
Ik blijf er ook niet altijd voor thuis, als we niet thuis zijn zetten ze het pakket af voor de deur.

Onze bestelling van deze week had ook wat vertraging ; eerst gingen ze de ene dag leveren en op het einde van de dag toen we niets ontvangen hadden keek ik het na met het volgnummer ; daar stond er dat de levering uitgesteld was tot de dag nadien.
De dag nadien zouden ze leveren voor een bepaald uur, maar we ontvingen nog niets.
Toen stond er wel bij dat ze diezelfde dag nog later zouden proberen te leveren. Diezelfde avond kregen we dan nog ons pakket.

weet jij nog hoe laat je pakket werd geleverd aub ?

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.045 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 06 april 2019 - 17:25

Bekijk berichtFéline, op 06 april 2019 - 10:23, zei:

weet jij nog hoe laat je pakket werd geleverd aub ?
Nee, het was na 17u maar precies weet ik het niet meer.

Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 06 april 2019 - 20:47

HOERA !
MIJN PAKKET WERD VANDAAG EINDELIJK GELEVERD !

Ida
Ida
  • 447 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 07 april 2019 - 08:51

:catwalk :eDance:

Geleverd door post nl ?

Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 07 april 2019 - 12:36

Bekijk berichtIda, op 07 april 2019 - 08:51, zei:

:catwalk :eDance:

Geleverd door post nl ?

Ja, uiteindelijk wel na 9 fake berichten van Post NL

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.045 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 11 december 2019 - 18:32

Deze morgen kreeg ik (zoals alle zooplusklanten vermoedelijk ;) ) een mailtje met codes voor cadeautjes bij bestellingen vanaf 39 euro.
Deze namiddag plaats ik een lange bestelling zodat ze hier voldoende voorraad hebben met de feestdagen in aantocht.
Vul ik een code in overéénstemmend met het gekozen "cadeautje", een matje voor aan de kattenbak.
De code was KATTEN-6 en ik krijg melding dat code *een totaal andere code* enkel geldig is voor nieuwe klanten.
Een paar keer geprobeerd en tenslotte naar de klantendienst gebeld.

Doe mijn verhaal en krijg als antwoord "Ach ja, mevrouw die code is enkel geldig voor nieuwe klanten".
Die had dus niet begrepen dat ik een melding kreeg voor een ANDERE code.
Dus verhaal van in het begin opnieuw uitgelegd.
Dat kon dus niet volgens die medewerker aan telefoon. Bij hem lukte het wel (had ie ondertussen toch al begrepen dat het wel geldige acties zijn voor reeds bestaande klanten :x)
Dus moest ik eerst een screenshot opsturen.
Ik zei : " Ik kan screenshot doormailen met de actiecode ingevuld + screenshot van de melding, maar als u me niet gelooft dan kan ik ook niet bewijzen daarmee dat ik die melding krijg na het invoeren van de juiste code".
Na veel vijven en zessen heb ik het gesprek afgerond.

Winkelwagen leeggemaakt en terug ingelogd, zoals hij ook aangeraden had. Zelfde resultaat.
Cookies gecleaned (eigen idee :p ), geef ik code in...de matjes waren al uit voorraad :louche:. Wat heel vreemd is aangezien het 5 minuten voordien bij die medewerker wel nog lukte.

Mij kan dat matje weinig schelen maar dat ze ons dan gerust laten met hun reclame met hun cadeautjes en promoties die telkens uit voorraad zijn .
En dat ze eens mensen aan de klantendienst zetten die echt luisteren en aan wie je geen verschillende keren hetzelfde verhaal moet uitleggen om uiteindelijk geen resultaat te krijgen.
Het is overal hetzelfde tegenwoordig als je naar een klantendienst moet bellen. Ze hebben geen geduld en weten het al beter voordat je uitgesproken bent maar met een oplossing afkomen dat kennen ze niet meer.
Als er vroeger iets fout liep met bestellingen met Zooplus werd ik heel anders geholpen.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#14 Geplaatst 11 december 2019 - 19:40

Wij hebben maandag grote bestelling gedaan. En vandaag kwam die mail dus. Jeuj... Maar soit, onze bestelling was er vandaag al :)
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.045 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 16 december 2019 - 00:34

Onze bestelling is vrijdag toegekomen, wat nog steeds in de normen is aangezien ik per overschrijving betaal.
Ben blij dat ze nu allemaal voldoende voorraad in huis hebben tegen de feestdagen.