Spring naar inhoud

- - - - -

Zoo Plus leveringen

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#16 Geplaatst 31 december 2019 - 12:50

Bij mijn schoonouders is er al een paar keer een bestelling verdwenen. Ze weten niet of die verloren gaat bij de bezorgdienst of bij de buren geleverd wordt en en die niets zeggen (burenruzie). Ze krijgen wel telkens een nieuwe zending maar intussen zitten ze wel zonder speciale brokken. Ik bestelde net hondenbrokken en in de mail staat dat een handtekening vereist is bij levering, maar blijkbaar kunnen ze dat dan toch niet nakijken?  :catscratchhead

Bewerkt door Machteld., 31 december 2019 - 12:50.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Ida
Ida
  • 447 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 31 december 2019 - 13:49

In principe krijg je een mail aan als er een pakketje geleverd wordt en kan je het via die mail ook volgen. Normaal moet je het dan kunnen zien als het bij de buren geleverd wordt en eigenlijk moeten ze ook een briefje in je brievenbus achterlaten met de melding waar dat men het heeft achtergelaten zodat je het kan gaan ophalen. Het is niet de bedoeling dat de buren er mee moeten leuren.
Ik moet wel zeggen dat onze bezorger het gewoon bij ons voor de poort dropt als we niet thuis zijn. Gewoon in de regen. De laatste keer hebben onze buren het gezien en het binnen genomen.
Maar als men het dan toch correct bij de buren aflevert, kan ik dat zien als ik mijn pakketje op de pc volg. Ik zie dan ook de handtekening van de persoon die het heeft afgetekend.
Soms stuur ik een verjaardagscadeautje en dan kan ik ook zien wanneer dat bij die persoon is aangekomen of dat het bij haar buren is geleverd en getekend. Normaal kan je dat volgen.