Spring naar inhoud

- - - - -

App voor stappenteller ...

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.210 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 13 mei 2019 - 13:37

Hoi ,
Weet iemand een eenvoudige app ( liefst zonder reclameblokken ) voor stappen te tellen , wel voor Android te gebruiken !!!
Ben zelf aan het zoeken geweest maar  vind geen enkel die aan mijn verwachtingen voldoet ...te veel reclame ...stoort mij enorm …
Alvast al  erg bedankt voor het meezoeken …. :d
Geplaatste afbeelding

Auryn
Auryn
  • 1.247 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 mei 2019 - 14:43

Ikzelf heb een Samsung smartphone en smartwatch die mijn stappen bijhouden (met de Samsung Health App), maar kan je niet gewoon Google Fit gebruiken. Als Android gebruiker neem ik aan dat je wel een google profiel hebt, meer heb je niet nodig om hierop aan te melden en hoewel ik deze al HEEL lang niet meer gebruikt heb, had die geen reclame denk ik.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.210 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 13 mei 2019 - 15:20

Heb de Samsung Health app gevonden en ga hem eens volgen ivm stappen te tellen …
Bedankt al voor het te melden … :love3:
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#4 Geplaatst 13 mei 2019 - 19:45

Apps en horloges tellen niet correct. Horloges vb. tellen ook als je je arm gebruikt zoals vb. bij hetcomputeren enzo. Ik heb een gewone stappenteller die in mijn broekzak steekt of aan mijn broeksband hangt. Dat telt wel correct.
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.210 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 13 mei 2019 - 23:12

Bekijk berichtBlackScorpion, op 13 mei 2019 - 19:45, zei:

Apps en horloges tellen niet correct. Horloges vb. tellen ook als je je arm gebruikt zoals vb. bij hetcomputeren enzo. Ik heb een gewone stappenteller die in mijn broekzak steekt of aan mijn broeksband hangt. Dat telt wel correct.

Bedankt voor je reactie ..
Ben aan het zoeken geweest  ...de stappenteller van het merk Omron zijn die redelijk correct ? ( eentje die je in de broekzak stopt , gezien op Bol.com )
Welke stappenteller gebruik jij als ik vragen mag ...mag ook in een prive berichtje ... :)
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#6 Geplaatst 14 mei 2019 - 07:48

Ik heb een Omron, weet wel niet zo welk type. Is er een die 7 dagen bijhoudt, je staplengte in kunt zetten, etc. Ben er heel tevreden over :)

Edit: ik denk dat ik de Omron Walking Style One 2.1 heb.

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 13 mei 2019 - 23:12, zei:

Bedankt voor je reactie ..
Ben aan het zoeken geweest  ...de stappenteller van het merk Omron zijn die redelijk correct ? ( eentje die je in de broekzak stopt , gezien op Bol.com )
Welke stappenteller gebruik jij als ik vragen mag ...mag ook in een prive berichtje ... :)

Geplaatste afbeelding