Spring naar inhoud

- - - - -

Tabby Tijger en Purrs

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Sandra
Sandra
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 mei 2019 - 19:31

Welk loertjes hebben bij jullie poezen het grootste succes ?

Voor Blue is zijn absolute favoriet de Tabby Tijger Drone (helicopter)

Met de TT Happy After Greedy belonings loertjes speelt hij ook heel graag .

De TT Vogel Delux (heeft matig succes)

De TT Gouden Arend en de TT vleermuis (kijkt hij niet naar om)

Féline
Féline
  • 1.788 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 mei 2019 - 22:22

Wat zijn loertjes ?

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#3 Geplaatst 19 mei 2019 - 23:22

Wij zeggen dat tegen de pluimen of andere dingen die je aan je hengel kan hangen als prooi voor de poes

Syntara
Syntara
  • 3.117 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 20 mei 2019 - 11:01

Ik heb voor mijn katten niet de speeltjes van Tabby Tijger, maar bij andere hengels zijn altijd degene favoriet die klein en stil zijn. Als het lawaai maakt (ritselpapier of bvb de bird hengel van Zooplus), zijn ze er bang van.

Kleine/dunne lintjes vinden ze leuk en hun absolute favoriet is deze: https://www.zooplus....lhengels/114919

Die gaat ondertussen ook al enkele jaren mee, terwijl ik dat echt niet verwacht had.

Ida
Ida
  • 362 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 21 mei 2019 - 08:40

Een leuk topic.
Maar ik had nog nooit gehoord van Tabby Tijger en zodus kan ik er niet over meepraten.
Toch altijd leuk om nieuwe dingen te leren kennen die andere poezen super vinden.
Hier vinden ze het goedkoopste van het goedkoopste super leuk :
https://www.zooplus....els_veer/407689
Goedkoop, maar ook wel heel snel gepluimd ...

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#6 Geplaatst 21 mei 2019 - 09:06

Ik kende het ook niet heb het via meelezen voor ik lid werd hier opgepikt .
Iemand hier geeft dat mee in haar kitten pakketje weet niet meer juist wie ?

Is voor Blue zeker zijn geld waard !!!

Sabine2
Sabine2
  • 8.641 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 22 mei 2019 - 18:22

Ik heb heel veel aanhangers voor de Purrs hengels. Deze met pluimen vinden mijn katjes nog altijd de max, zeker als het een soort flapperend geluid maakt.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Ida
Ida
  • 362 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 01 juni 2019 - 08:01

Bekijk berichtSyntara, op 20 mei 2019 - 11:01, zei:

Ik heb voor mijn katten niet de speeltjes van Tabby Tijger, maar bij andere hengels zijn altijd degene favoriet die klein en stil zijn. Als het lawaai maakt (ritselpapier of bvb de bird hengel van Zooplus), zijn ze er bang van.

Kleine/dunne lintjes vinden ze leuk en hun absolute favoriet is deze: https://www.zooplus....lhengels/114919

Die gaat ondertussen ook al enkele jaren mee, terwijl ik dat echt niet verwacht had.
Ik heb met mijn laatste bestelling bij zooplus ook de cat dancer meebesteld. Toen ik de verpakking opendeed dacht ik "wat een onnozel prul". Maar wat een succes. Ze vinden het hier super !!!
Dankjewel voor de tip !

We vertrekken bijna op vakantie, maar als we terug zijn ga ik zeker de speeltjes van Tabby Tijger ook uitproberen.

Syntara
Syntara
  • 3.117 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 01 juni 2019 - 18:14

Bekijk berichtIda, op 01 juni 2019 - 08:01, zei:

Ik heb met mijn laatste bestelling bij zooplus ook de cat dancer meebesteld. Toen ik de verpakking opendeed dacht ik "wat een onnozel prul". Maar wat een succes. Ze vinden het hier super !!!
Dankjewel voor de tip !

Ja, ik was eerst ook teleurgesteld toen ik die zag. Het ziet er zo simpel uit. Maar ze vinden het hier na enkele jaren nog altijd geweldig :d Bij mijn katten kan er niets tegenop :lachen: Blij dat die van jou er ook graag mee spelen :d

Elma
Elma
  • 3 katten

#10 Geplaatst 03 juni 2019 - 21:53

Ik maak die zelf. Stokje met een gaatje (oud hengeltje dat kapot was). Daar hang ik een dikke elastiek in en dan het plastieken label van Mephisto schoenen. Die zijn echt fantastisch en gaan niet kapot. En dan hang ik die stokjes onder een mand van de katten op de wasmachine. Ze spelen er uren mee. Ik heb een filmpje in mijn galerij bijgezet, omdat ik geen foto had.
http://www.kattensit...len-met-hanger/

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/

Elma
Elma
  • 3 katten

#11 Geplaatst 06 juni 2019 - 23:09

Hier is een foto van mijn maaksels, vast gehangen aan de wasmachine.
IMG_20190603_214221.jpg

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/

Ida
Ida
  • 362 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 28 juni 2019 - 10:26

Sandra, op 21 mei 2019 - 09:06, zei:

Ik kende het ook niet heb het via meelezen voor ik lid werd hier opgepikt .
Iemand hier geeft dat mee in haar kitten pakketje weet niet meer juist wie ?

Is voor Blue zeker zijn geld waard !!!
Een mooi cadeautje voor in het kitten pakket !!
Ik heb hier net mijn bestelling aangekregen. Meteen succes !
En een leuke persoonlijke aanpak.  Ze hebben er een pakje snoepjes bijgedaan ... vielen ook dadelijk in de smaak.
Ze hebben het hier mee mogen uitpakken en alles viel in de smaak. Was trouwens toegekomen op hun naam.
Ook het onnozele bromvliegteasertje vinden ze duidelijk leuk. Maar hier in huis is dan ook geen enkel insect veilig. Ze eten ze zelfs op.
De tabby tijger drone hebben ze nu even niet in het assortiment.
In de vogel deluxe waren ze toch geïnteresseerd alsook in het TT kikkervisje en TT beetle.
Het was nu nog maar een eerste kennismaking, iets nieuws is altijd leuk. In de toekomst zullen ze misschien wel nog hun voorkeur laten blijken. Maar het zijn sowieso gemakkelijke spelers ... als het maar beweegt ... en als het niet beweegt ... zullen ze er zelf wel beweging in brengen ...
Maar ik ben tocht wel aangenaam verrast. Ik ga er zeker in de toekomst nog bestellen.
Ze vermelden er wel bij dat je met iedere kat afzonderlijk moet spelen. Neem jij je katten apart om te spelen ? Ik eigenlijk niet, ik zie het zo niet zitten om er ééntje buiten te sluiten. Ze zouden gek worden. Ik neem in iedere hand een hengel zodat ze ieders afzonderlijk kunnen spelen. Samen spelen doen ze inderdaad wel niet. Als ik maar 1 hengel gebruik, kijkt onze Sam van op een afstandje toe. Voor Cato is het onmogelijk om aan de zijlijn toe te kijken.
Ik heb mij er ook de ontklittende kam besteld. Sam en Cato hebben helaas heel gemakkelijk klitten onder de oksels en in de liezen. Dus hopelijk maakt die kam het ons wat gemakkelijker, maar dat moet de toekomst nog uitwijzen.
Sam en Cato zijn je alleszins dankbaar dat je er een topic over gestart hebt !

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#13 Geplaatst 28 juni 2019 - 11:34

Fijn dat Sam en Cato ook blij zijn met de TT speeltjes  :jump:

Ja de drone is tijdelijk niet beschikbaar ik had voor Blue dan ook de XL de luxe besteld , heeft hier ook succes maar de drone blijft zijn favoriet.

Ik speel met beide meestal wel even apart .
Blue en Lio hebben zo een verschillende manier van spelen dat Blue niet meer aan de beurt komt  :louche:
Blue wil rustig en geduldig zijn prooi besluipen of opwachten , die speelt dan kort en vol overgave 2 à 3 minuten en dan rust hij er 5 en gaan we opnieuw .
Blue geeft ook alles (vrijwillig) af aan zijn kleine broertje als die daar interesse voor heeft Blue die heeft tov van Lio écht een gouden hart  :love:  er is niks dat hij niet zou doen voor zijn kleine broer  :catangel

Lio is een wild ongelijd projectiel  :lachen: die blijft gaan  :gek:  heeft niet het geduld van  Blue  geeft niet op en speelt vol overgave en gaat ook helemaal op in zijn spel   :dancer: (als er dan een bom moest ontploffen heft hij dat niet gehoord ben ik zeker van  :louche: )

Daarom gaat Lio dan eerst even met mijn vriend naar de tv kamer of met 1 van de kids naar boven en speel ik met Blue .
Die speelt een kwartiertje ofzo en dan is het voor hem genoeg . Lio die speelt makkelijk een half uur en dan moet ik nog zelf zeggen nu ist genoeg geweest  :catangel

Leuk dat je er iets aan hebt gehad  :wi

Ida
Ida
  • 362 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 28 juni 2019 - 12:55

Jij hebt ook wel 2 lootjes uit de loterij getrokken !
Zalig !

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#15 Geplaatst 28 juni 2019 - 14:04

Hahaha dankjewel   :rolleyes:

Bij Blue is er een kantje naar boven gekomen wat ik niet verwacht had .
Ok hij was een liefje maar hoe SUPER zorgzaam en geduldig hij is voor Lio overtreft mijn stoutste dromen  :heart: