Spring naar inhoud

- - - - -
Aangeboden

Emma, brits korthaar deugnietje

• Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#1 Geplaatst 30 november 2019 - 08:16

Wegens scheiding ben ik genoodzaakt een nieuwe thuis te zoeken voor Emma
geboren op 20/09/2013
brits korthaar golden tabby spotted
gesteriliseerd, gechipt

enkel omdat ze nooit buitenkomt zijn haar vaccins niet up to date.

Emma is een zeer levendig en eigenwijs katje.
Als ze aandacht wil zal ze dit ook duidelijk laten merken.
Ze weet heel goed waar de speelgoedjes liggen en gaat dan voor de kast zitten miauwen tot ze haar zin krijgt.
Op schoot komt ze enkel als je lekkers voor haar hebt, en ze wordt niet graag vastgenomen.
Maar ze komt wel graag bij je in de buurt liggen.
Verder houdt ze er enorm van als je op haar buikje wrijft, en dan neemt ze je hand met haar beide pootjes vast en geeft ze er nog kopjes bovenop.
Ze is hier nu de grote baas in huis, iedereen moet voor haar wijken. Ligt er een kat in het hoogste mandje op de krabpaal, dan zal ze die er wel even gaan afhalen.
Emma kan ook uitstekend met hondjes overweg. Maar een grote kattengroep is niet aan te raden.

De ideale thuis voor Emma lijkt me bij mensen met jonge kinderen of mensen die niet heel vaak tijdens hun vrije tijd van huis zijn.
Bij mensen die niet persé willen dat ze op hun schoot komt liggen (wie weet doet een nieuwe thuis wonderen) , die Emma laten zijn wie ze is, een schoonheid die steeds fier met rechte staart door het huis wandelt.
Een prachtig eigenwijs katje die verdient om in een nieuwe thuis terecht te komen waar men haar de nodige aandacht kan geven die ze verdient.

Wie interesse heeft mag me een privé berichtje sturen.

DSC_1144v.jpg
DSC_3067.JPG
emma.jpg

Bewerkt door hilleke, 30 november 2019 - 08:18.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden