Spring naar inhoud

- - - - -

kieskeurig

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 02 oktober 2009 - 18:06

m,n kittens zijn nu op 3 dagen na 11 weken ,en ze krijgen royal canin 36.ik geef ze af en toe ook natvoer van iams dat vinden ze ook lekker ,wil ze af en toe ook gekookte vis of vlees geven de vis had stevie meteen op bijna met bak en al maar carlos was er niet heel erg kapot van bleef maar rondjes om z,n bakje lopen en vrat het wel uit m,n hand of van de vloer .lamshart dacht ik ze een plezier meer te doen (rodi voor honden )maar daar hebben ze maar een paar hapjes van gehad waar ik ze heel erg blij mee maak is gekookte kipvile dat is de top daar doen ze net geen moord voor .moet wel zeggen dat de vis die ik in een buurdsuper alleen maar kon krijgen koolvis was 4 van die vierkante blokken in een klein doosje (dat vreet ik zelf ook liever niet )heb zelf ook liever die zakken met 6 stuks vis erin maar die hadden ze ook niet in koolvis.mag ik ze ook panga of tilapia geven ??????of is koolvis beter voor ze ?dat las ik hier ooit ,en garnalen mag ik ze die ook geven?gewoon laten onddooien en geven op kamertemperatuur?

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 07 oktober 2009 - 14:51

Hier krijgen ze ook van die goedkopere koolvis hoor, ik denk niet dat de kat het verschil merkt, rauw hoeven ze het niet, alhoewel je het rustig rauw mag geven, een paar garnalen kun je ze ook wel geven, panga of talapia weet ik niet wat dat is, volgens mij mogen ze alle ongekruide vis wel hebben, een beetje dan wel, gewoon een lekker hapje zeg maar.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

tineke
tineke
  • 242 berichten

#3 Geplaatst 07 oktober 2009 - 21:01

Nashota zei:

Hier krijgen ze ook van die goedkopere koolvis hoor, ik denk niet dat de kat het verschil merkt, rauw hoeven ze het niet, alhoewel je het rustig rauw mag geven, een paar garnalen kun je ze ook wel geven, panga of talapia weet ik niet wat dat is, volgens mij mogen ze alle ongekruide vis wel hebben, een beetje dan wel, gewoon een lekker hapje zeg maar.
pangafile of tilapiafile is heel lekkere vis maar wat vetter,en de koolvis uit die zakken zijn echt lekkerder en niet duur tilapia en panga is wat duurder en vetter dus ,denk dat ik dan mischien beter kan kiezen voor de minder vette soort,alhoewel lees hier vaak dat ze tonijn uit blik(waterbasis)geven das ook niet mager ga eens zo,n blikje bekijken ,als er ook zout inzit geef ik het denk ik niet .ik zal eens een paar van die grote garnalen halen voor ze  hihihih wil zo graag dingen uitvogelen waar ik ze int weekend blij mee maak ,hun hebben ook een beetje weekend he hihihi voor de rest krijgen ze alleen het noodzakelijke wil ze niet teveel verwennen anders denk ik niet dat ze het blijven waarderen ,vind het wel moeilijk ,rauwe biefstuk schijnen ze ook zalig te vinden .lang verhaal maar thnks voor je reactie

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 08 oktober 2009 - 08:33

Probeer eens wat rundertartaar (rauw) dat gebruiken ook veel fokkers en wordt vaak graag gegeten. ;) Te vaak vis is voor een kat niet goed, daar kunnen ze lang niet al hun vitaminen uithalen. (en zeker niet uit de niet vette vissoorten)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#5 Geplaatst 09 oktober 2009 - 17:35

Ester zei:

Probeer eens wat rundertartaar (rauw) dat gebruiken ook veel fokkers en wordt vaak graag gegeten. ;) Te vaak vis is voor een kat niet goed, daar kunnen ze lang niet al hun vitaminen uithalen. (en zeker niet uit de niet vette vissoorten)
oke thanks voor de tip zal ook eens rundertartaar geven (rauw neem ik aan )geef ook alleen maar lekkers af en toe en als ze veel van hun brokjes eten dat vind ik het allerbelangrijkst,carlos is ook niet echt gek op de vis stevie vind het zalig,kip is hier favoriet (gekookt )en de iams natvoer voor kittens