Spring naar inhoud

- - - - -

Moon'tje

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 24 februari 2020 - 18:12

Lieve Moon,

Het was gisteren 2 maanden geleden dat je de eerste tekenen gaf dat het niet goed met jou ging.
Na het eerste bezoek van de dierenarts dachten we nog dat je snel ging opknappen maar dat veranderde snel in een ontgoocheling toen we merkten dat je maar bleef overgeven ondanks de spuitjes die je gekregen had.
Diezelfde avond kwam de dierenarts jou nog ophalen om jou verder te verzorgen in hun praktijk.
Ik zal me die dag, de 23ste december, waarschijnlijk altijd beter herinneren dan de 27ste december dat we effectief afscheid van jou genomen hebben, want zonder de zorgen die je kreeg van de dierenartsen had je de 24ste december nooit gehaald.
Mijn vader is gestorven op een 23ste, Twix ging een 23ste onder verdoving om een tumor te laten verwijderen op zijn darmen maar helaas was het al uitgezaaid en de dierenarts liet hem inslapen, Lucky vocht nog tevergeefs na een intoxicatie van 2 te snel op mekaar volgende antivlooimiddelen dat wij toedienden na een onbedachtzaam advies van een andere dierenarts ook op een 23ste...
Anderzijds ontmoette ik, ook op een 23ste, een prachtige vrouw die mijn leven een prachtige wending gaf.
De 23ste soms een datum van scheurend afscheid, soms de datum van positieve wendingen.

Miloh en Luna lijken terug hun draai gevonden te hebben, al weet ik natuurlijk niet zeker wat er in hun hoofdjes omgaat.
Jouw radje dacht ik de eerste weken toch naar de zolder te verhuizen want telkens ik het moest verleggen om te stofzuigen kwamen de tranen op.
Toch heb ik het laten liggen.
Je komt niet meer terug, dat weet ik...maar een deel van jou blijft voor altijd aanwezig :hart:

IMG_3528.jpg

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 24 februari 2020 - 18:14.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#32 Geplaatst 24 februari 2020 - 21:35

:hug:
Geplaatste afbeelding