Spring naar inhoud

- - - - -

Mn pa heeft 4 katten of toch 5?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.440 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 28 december 2019 - 23:05

Mn pa heeft 4 katten. 4 boys. Maar sinds een tijd komt er een andere kat in huis...ondanks een kattenluik op chip. De andere kat wacht totdat er een kat dicht genoeg voor het luikje binnen zit(dan wordt dus blijkbaar de chip geactiveerd) en wurmt zich naar binnen. Hij of zij(geen idee) wordt inmiddels geaccepteerd door de rest..1tje deed in het begin wel moeilijk, blazen en uithalen enzo maar das ook over. Dus die kat komt dus steeds binnen. Slaapt er.. sinds vandaag ook op de bank bij de rest. Eet ook gewoon mee. Zit de gehele dag voor de deur als hij/zij er niet in kan. Ik vermoed een wat oudere kat...maar Jezus wat is ie mager zeg. Voelt met lichte aanraking al zn botte al. Eet wel als een malle. Denk dus iets met zn schildklier(maar das puur een aanname op basis van mijn kat toen). Mn pa weet wel van wie hij is.. de bovenburen..dus gaat het wel even melden dat hij hi3r steeds zit. Maar het lijkt alsof ze ni3t echt omkijken naar die kat. Tis echt een schat van een beest. Snachts gooit mn pa hem wel naar buiten..Maja hij komt er toch weer in. Heeft ie gewoon hier zn huisje gevonden nu? Mn pa vind het absoluut niet erg hoor..Maja als de baasjes van de kat het vervelend vinden(wat ik ji3t denk) is het toch wel een ding.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC_1624.JPG
  • DSC_1625.JPG
  • DSC_1931.JPG
  • 20191228_225615.jpg

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.890 berichten

#2 Geplaatst 29 december 2019 - 00:39

:)

Elma
Elma
  • 3 katten

#3 Geplaatst 29 december 2019 - 17:09

Let op dat die kat van de buren geen ziektes meebrengt. Ik persoonlijk vind het niet zo'n goed idee om die kat binnen toe te laten. Kan je niks afspreken met de buren? Als ze er niet naar omkijken, misschien kat naar het asiel brengen?
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Ida
Ida
  • 435 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 30 december 2019 - 05:24

Toch niet naar het asiel ?!
Het is super dat hij zelf zijn thuis kiest en welkom is !

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#5 Geplaatst 30 december 2019 - 11:07

als de buren het een ding zouden vinden dan hadden ze daar maar vroeger moeten aan denken en meer zorg hebben gedragen voor het beestje.
De poezel kiest nu zijn eigen thuis, als hij welkom is laat hem dan gewoon binnen, s nachts ook

ik zou dat beestje niet naar een asiel gaan brengen als hij al een thuis heeft gekozen en gevonden
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.440 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 30 december 2019 - 12:59

Nee maar het asiel wordt ie echt niet gebracht. Ja mn pa heeft hem liever niet in huis als ie er niet is. Maar ja hij komt toch vaak zelf door het luikje als 1 van de andere katten de chip activeerd. Dus ja zit dan toch binnen. Eet gewoon mee met de rest. De andere katten vinden het prima(gelukkig maar). Ik denk niet dat de buren h3t echt een ding zouden vinden ..anders hadden ze wel naar de kat gezocht, hij zit vrijwel praktisch voor de deur bij mn pa of binnen. Denk dat ie amper nog naar zn 'eigen huis' gaat. Maar wel zo netjes om even te melden dat hun kat veel bij mn pa zit.
Geplaatste afbeelding