Spring naar inhoud

- - - - -

NEWSFLASH ivm de fotowedstrijd

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1 Geplaatst 23 januari 2020 - 13:55

Dag lieve leden,

Het aantal leden van KS stijgt helaas niet.
Enfin, dat doet het wel maar de activiteit stijgt niet dus daar zijn we weinig mee. ;)

De fotowedstrijden zoals ze tot de dag van vandaag waren, worden geschrapt.
Kruipt teveel werk in voor de feedback die er maar op komt.

Maar ik heb net een ander systeem (basic) bedacht.

Er gaat telkens de eerste van de maand een nieuw topic geopend worden, waar je een leuke foto van je kat kan posten.
Ik kies dan zelf een foto voor op de pagina, maar die kan ook na 1 of 2 weken veranderd worden.
Dus niet echt een wedstrijd, eventueel wel met een thema, misschien ook niet.

Ben er nog niet helemaal uit maar dit lijkt mij haalbaarder voor mezelf.

Hebben jullie nog andere ideeën of suggesties?  Laat het gerust weten!

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Elma
Elma
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 januari 2020 - 19:20

Spijtig, ik was er al naar aan het uitkijken en had al een paar foto's geselecteerd. Vooral voor de opvangkittens, want ik denk dat ik in 2020 even een sabbatjaar ga nemen.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 23 januari 2020 - 20:10

Bekijk berichtElma, op 23 januari 2020 - 19:20, zei:

Spijtig, ik was er al naar aan het uitkijken en had al een paar foto's geselecteerd. Vooral voor de opvangkittens, want ik denk dat ik in 2020 even een sabbatjaar ga nemen.
Indien u een sabbatjaar gaat nemen heeft het geen zin om foto's te posten in wedstrijden.
Onze katten zijn àllemaal belangrijk voor ons !

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#4 Geplaatst 23 januari 2020 - 20:12

Ik vind het een goed idee  :duim:
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#5 Geplaatst 24 januari 2020 - 07:45

Ik ben ook mee, Evy.   Goed idee.... :duim:  Zo krijgt iedere poezeloe wel eens een spotlightje.  Iedereen gelijk voor de wet....
Mss een topic onder de naam: (S)Katje van de week  :slach:
Schatje en Katje ineen.... :cheer:

Bewerkt door Inavanthielen, 24 januari 2020 - 07:48.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Elma
Elma
  • 3 katten

#6 Geplaatst 24 januari 2020 - 20:22

Bekijk berichtFéline, op 23 januari 2020 - 20:10, zei:

Indien u een sabbatjaar gaat nemen heeft het geen zin om foto's te posten in wedstrijden.
Onze katten zijn allemaal belangrijk voor ons !
Ik heb nog 3 eigen katten hoor. En ik verzorg nog 2 à 3 afgegooide katten in Bokrijk. Voor mij zijn alle katten belangrijk, maar als je het risico van de gezondheid van je eigen katten moet in het spel gooien, dan laat je die opvangkittens wel een jaartje weg. Ik wil eerst zeker zijn dat mijn huis schimmelvrij is. En die foto's die ik verzameld had gaan over de 21 kittens die ik in 2019 had opgevangen. Daar zit wel wat leuk materiaal tussen. Maar die zullen wel niet te pas komen nu.

Storm vraag.jpg

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding

Sandra
Sandra

#7 Geplaatst 25 januari 2020 - 10:11

Bekijk berichtElma, op 24 januari 2020 - 20:22, zei:

Ik heb nog 3 eigen katten hoor. En ik verzorg nog 2 à 3 afgegooide katten in Bokrijk. Voor mij zijn alle katten belangrijk, maar als je het risico van de gezondheid van je eigen katten moet in het spel gooien, dan laat je die opvangkittens wel een jaartje weg. Ik wil eerst zeker zijn dat mijn huis schimmelvrij is. En die foto's die ik verzameld had gaan over de 21 kittens die ik in 2019 had opgevangen. Daar zit wel wat leuk materiaal tussen. Maar die zullen wel niet te pas komen nu.

Bijlage Storm vraag.jpg

Maakt toch niet uit Elma die konden/mochten volgens het regels zo wie zo toch niet mee doen ;)

De kat(ten) moet(en) van jou zijn (bij jou wonen). Heb je een mooie foto van een overleden kat van jou, dan mag deze foto toch nog meedoen.

Ik begrijp Evyke daar helemaal in en ze lost dat goed op :duim:

Elma
Elma
  • 3 katten

#8 Geplaatst 25 januari 2020 - 20:17

Sandra, die mochten wel meedoen in de topics "snoezigste (opvang)nestje" en "snoezigste (opvang)kitten". En dat waren juist diegene waar ik dus kon meedoen met mijn opvangertjes van vorig jaar. Storm had ik dus al uitgekozen voor "snoezigste (opvang)kitten" en deze waren de kandidaten voor "snoezigste (opvang)nestje", waar ik vorig jaar mee gewonnen had. Kijk maar boven mijn avatar.

Lentenestje op kleur.jpg

Maar ik leg me neer bij de beslissing van Evyke. :cattailwag

Bewerkt door Elma, 25 januari 2020 - 20:15.

Groetjes van Elma

Elma
Elma
  • 3 katten

#9 Geplaatst 26 januari 2020 - 21:00

Evyke, ik zie in de archieven dat jouw foto's van de ks wedstrijd allemaal weg zijn. :catnoknow Hoe komt dat?
Groetjes van Elma

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#10 Geplaatst 27 januari 2020 - 07:50

Bekijk berichtElma, op 25 januari 2020 - 20:17, zei:

Sandra, die mochten wel meedoen in de topics "snoezigste (opvang)nestje" en "snoezigste (opvang)kitten". En dat waren juist diegene waar ik dus kon meedoen met mijn opvangertjes van vorig jaar. Storm had ik dus al uitgekozen voor "snoezigste (opvang)kitten" en deze waren de kandidaten voor "snoezigste (opvang)nestje", waar ik vorig jaar mee gewonnen had. Kijk maar boven mijn avatar.
Maar ik leg me neer bij de beslissing van Evyke. :cattailwag

Je bent ook de enige met opvangers, dus je was de enige inzending geweest en dus automatisch de winnaar.
Heb je daar dan voldoening bij?  Kan mij dat niet voorstellen.

Bekijk berichtElma, op 26 januari 2020 - 21:00, zei:

Evyke, ik zie in de archieven dat jouw foto's van de ks wedstrijd allemaal weg zijn. :catnoknow Hoe komt dat?
Geen idee, niet aangeweest.
Dus die zouden er nog steeds moeten staan

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Elma
Elma
  • 3 katten

#11 Geplaatst 27 januari 2020 - 20:53

Het was toch "leukste (opvang)nestje" of snoezigste (opvang)kitten, dan mogen er toch ook gewone nestjes en kittens meedoen. Opvang stond tussen haakjes.

Dan loopt er toch iets fout, want je banner is ook weg.

Mogen we alleen foto's van onze eigen huiskatten posten in de nieuwe "wedstrijd" of mogen daar ook opvangers in zitten, of de Bokrijkkatten, die we al 5 jaar verzorgen. Je kan die eigenlijk als buitenkatten beschouwen, die wat verder van huis leven. Ik vraag maar, zodat er duidelijkheid is.

Bewerkt door Elma, 27 januari 2020 - 20:57.

Groetjes van Elma