Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe plaatst men een film/video in een bericht?

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 04 februari 2020 - 21:13

Weet er iemand hoe men in een bericht een video kan toevoegen?
Zodat je de video al ziet met de play-knop?
En dus gewoon nog op de play-knop moet klikken om de video te bekijken?
Alvast bedankt ;)

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 06 februari 2020 - 10:43.

Elma
Elma
  • 3 katten

#2 Geplaatst 05 februari 2020 - 21:44

Dat lukt mij al een tijdje niet meer. Ik heb het juist nog eens geprobeerd met een heel kort filmpje (een mp4) zoals ik foto's upload en ik kreeg dit:
Je hebt geen toelating om dit type bestanden te uploaden
Ik load het filmpje nu gewoon op op YouTube (je kan het privé zetten, dan zien alleen de mensen die de link gebruiken het filmpje) en post dan de link. Ik kan ook geen filmpjes meer uploaden in mijn profiel op ks, sinds ik ze allemaal gewist had. Ik denk dat men destijds de kraan heeft dichtgedraaid om kosten te besparen, want filmpjes nemen veel data in beslag op de server.

Bewerkt door Elma, 05 februari 2020 - 21:45.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 06 februari 2020 - 09:51

Bekijk berichtElma, op 05 februari 2020 - 21:44, zei:

Dat lukt mij al een tijdje niet meer. Ik heb het juist nog eens geprobeerd met een heel kort filmpje (een mp4) zoals ik foto's upload en ik kreeg dit:
Je hebt geen toelating om dit type bestanden te uploaden
Ik load het filmpje nu gewoon op op YouTube (je kan het privé zetten, dan zien alleen de mensen die de link gebruiken het filmpje) en post dan de link. Ik kan ook geen filmpjes meer uploaden in mijn profiel op ks, sinds ik ze allemaal gewist had. Ik denk dat men destijds de kraan heeft dichtgedraaid om kosten te besparen, want filmpjes nemen veel data in beslag op de server.

Ik wil ze niet uploaden op K.S., ik wil een filpmje van op youtube plaatsen maar niet de link. Het filmpje (venster met play-knop) moet zichtbaar zijn en onmiddellijk af te spelen zijn van hier ;)

Elma
Elma
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 februari 2020 - 20:22

Oei dat weet ik niet. :scared:
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos