Spring naar inhoud

- - - - -

Kater doet raar.

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Kev
Kev
  • 1 berichten

#1 Geplaatst 20 februari 2020 - 04:04

Hey beste mensen, ik zit hier ongerust, mijn kater is al paar dagen niet zijn zelf is hij eet niet of weinig maar wel drinken. Beetje gal overgeven soms en als hij in de zetel ligt ligt hij niet stil, met zijn achterste poten zo precies te licht te duwen op de zetel kant en wriemelen. En hij stinkt echt hard uit zijn mond. Ik zie gewoon dat er iets is. Kent er soms iemand mijn symptomen van men kat?? Of wat denk jij? Alvast bedankt mvg  :anyone:

Bewerkt door Kev, 20 februari 2020 - 04:05.

Ida
Ida
  • 447 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 20 februari 2020 - 05:27

Ik zou toch zo snel mogelijk een afspraak maken bij de dierenarts.
Hoe oud is je kater ?

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#3 Geplaatst 20 februari 2020 - 07:44

Ik zou zo snel mogelijk met hem naar de Dierenarts gaan.  Er is zo te horen iets mis.
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#4 Geplaatst 20 februari 2020 - 08:34

Bekijk berichtKev, op 20 februari 2020 - 04:04, zei:

Hey beste mensen, ik zit hier ongerust, mijn kater is al paar dagen niet zijn zelf is hij eet niet of weinig maar wel drinken. Beetje gal overgeven soms en als hij in de zetel ligt ligt hij niet stil, met zijn achterste poten zo precies te licht te duwen op de zetel kant en wriemelen. En hij stinkt echt hard uit zijn mond. Ik zie gewoon dat er iets is. Kent er soms iemand mijn symptomen van men kat?? Of wat denk jij? Alvast bedankt mvg  :anyone:
Ik hoop dat je nu niet direct antwoord omdat je bij de dierenarts zit....
Want zo te lezen is er echt iets grondigs mis :8

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com