Spring naar inhoud

- - - - -

Shiloh

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Sandra
Sandra

#1 Geplaatst 21 februari 2020 - 11:15

Meet Shiloh Black Torbie Ticked Maine Coon dametje
Ze is de 3 jarige mama van onze Lio die op 21 maart ons gezinnetje komt verblijden met haar komst .

48408317_1132424913593622_350928708170678272_n (1).jpg 20200220_192548.jpg 20200220_192535.jpg

Andrea heeft er voor gekozen om af te zien van verdere fokplannen met haar omdat voor haar het welzijn van Shiloh primeert. Telkens ze krols stond schoot ze in te stress door de schommelende haar hormoonhuishouding.  
Ze is weer helemaal opgebloeid sinds ze gecastreerd is en mag nu na onze verbouwing bij ons van haar vervroegde pensioen komen genieten

Ida
Ida
  • 447 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 februari 2020 - 11:26

Proficiat met jullie gezinsuitbreiding!
Een dame tussen de stoere boys ... ze zal een hele leuke en mooie aanwinst zijn.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#3 Geplaatst 21 februari 2020 - 11:28

Van 1 naar 3 op een jaar tijd, wauw :d

Mooie dame.
Die snuitjes zijn toch zo typisch he :loveshower:

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Syntara
Syntara
  • 3.225 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 februari 2020 - 11:43

Mooi meisje :loveshower: Fijn dat ze bij jullie mag komen wonen :)

Sandra
Sandra

#5 Geplaatst 21 februari 2020 - 11:58

Evyke81, op 21 februari 2020 - 11:28, zei:

Van 1 naar 3 op een jaar tijd, wauw :d

Mooie dame.
Die snuitjes zijn toch zo typisch he :loveshower:

Elke 8mnd er 1tje bij  :louche:

Nu ist wel gedaan  :lachen:  
Voor haar heb ik mijn wens/droom van binnen een paar jaar er nog een Black Silver katertje bij te halen laten varen  .
Maar dit voeld gewoon héél goed  :love4:

Alsof het zo moest gaan ...

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#6 Geplaatst 21 februari 2020 - 13:50

Wat een poten!
Proficiat!
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#7 Geplaatst 22 februari 2020 - 16:08

heel mooie poezel, veel plezier ermee toegewenst
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.045 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 februari 2020 - 20:06

Fijn voor haar dat die persoon rekening houdt met de stress die ze ervaart door haar hormoonschommelingen en haar nog een mooie toekomst geeft bij jullie.
En ook fijn natuurlijk dat zoon en moeder op die manier hetzelfde gouden mandje mogen delen in de toekomst ;)
Proficiat met de mooie Shiloh :love4:

Sandra
Sandra

#9 Geplaatst 24 februari 2020 - 06:58

Dankuwel iedereen,  we kijken er echt naar uit om haar bij ons te mogen verwelkomen .

Zaterdag  14 maart land ze om half 1 op Schiphol :cheer:

Onze klinkerlegger komt een week vroeger dan eerst voorzien , dat kabaal wilde we haar in een nieuwe omgeving besparen .

Ze moet onder de 7kg blijven om mee te mogen als handbagage.  
Ze weegt nu 6,4kg .
Door de stress van het krols zijn was ze afgevallen nu de rust in haar hormoonhuishouding is weergekeerd komt ze het verloren gewicht terug bij .
We laten ze dus voor alle zekerheid een weekje vroeger komen .
Een vlucht in cargo wil ik haar besparen .

Onze Blue gaat hier dus wel de kleinste blijven  :lachen:

Syntara
Syntara
  • 3.225 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 24 februari 2020 - 10:42

Sandra, op 24 februari 2020 - 06:58, zei:

Dankuwel iedereen,  we kijken er echt naar uit om haar bij ons te mogen verwelkomen .

Zaterdag  14 maart land ze om half 1 op Schiphol :cheer:

Onze klinkerlegger komt een week vroeger dan eerst voorzien , dat kabaal wilde we haar in een nieuwe omgeving besparen .

Ze moet onder de 7kg blijven om mee te mogen als handbagage.  
Ze weegt nu 6,4kg .
Door de stress van het krols zijn was ze afgevallen nu de rust in haar hormoonhuishouding is weergekeerd komt ze het verloren gewicht terug bij .
We laten ze dus voor alle zekerheid een weekje vroeger komen .
Een vlucht in cargo wil ik haar besparen .

Onze Blue gaat hier dus wel de kleinste blijven  :lachen:

Is die 7 kg niet inclusief het transportbakje? Ik heb dit eens nagekeken voor mijn hondje van 6,5 kg en het probleem was dan dat ik geen transportbakje vond dat weinig woog. Daardoor kwam ik altijd nog uit boven de 7 kg.

Sandra
Sandra

#11 Geplaatst 24 februari 2020 - 11:26

Syntara, op 24 februari 2020 - 10:42, zei:

Is die 7 kg niet inclusief het transportbakje? Ik heb dit eens nagekeken voor mijn hondje van 6,5 kg en het probleem was dan dat ik geen transportbakje vond dat weinig woog. Daardoor kwam ik altijd nog uit boven de 7 kg.

Nee bij Austia Airelines (en KLM) is het max 8 kg handbagage.
De transport bench weegt 1 kg dus moet Shiloh onder de 7 kg blijven toch zeker tot de 14de  :lachen:

Ze is groot voor een poes meestal zitten die tussen de 4 a 6 kg katers tussen 6 a 8 kg .
Blue is dus met 6kg een "kleintje) Lio  ne "flinke^ hij weegt de 8,5 kg voorbij en volgens zijn RX die 6 weken geleden genomen is zijn zijn groeischijven nog niet gesloten

Het verschil tussen Blue en Lio

20200216_092542.jpg

Syntara
Syntara
  • 3.225 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 24 februari 2020 - 12:31

Sandra, op 24 februari 2020 - 11:26, zei:

Nee bij Austia Airelines (en KLM) is het max 8 kg handbagage.
De transport bench weegt 1 kg dus moet Shiloh onder de 7 kg blijven toch zeker tot de 14de  :lachen:

Ze is groot voor een poes meestal zitten die tussen de 4 a 6 kg katers tussen 6 a 8 kg .
Blue is dus met 6kg een "kleintje) Lio  ne "flinke^ hij weegt de 8,5 kg voorbij en volgens zijn RX die 6 weken geleden genomen is zijn zijn groeischijven nog niet gesloten

Het verschil tussen Blue en Lio

20200216_092542.jpg

Goed om te weten voor als ik haar eens mee zou willen nemen op een verdere vakantie. Ze is een Noors ras en ik zou heel graag met haar eens een langere vakantie in Noorwegen boeken om te wandelen. Misschien dat het met bepaalde luchtvaartmaatschappijen wel kan dan.

En dat is zeker wel een verschil tussen Lio en Blue :)

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#13 Geplaatst 24 februari 2020 - 12:49

OMG Sandra!!  Ik ben zoooooooooooooo jaloers nu!!   Heel veel geluk met deze prachtige dame.  
Nog steeds zooooo verliefd op jou jongens en nu jou nieuwe meisje.... :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Sandra
Sandra

#14 Geplaatst 24 februari 2020 - 13:47

Syntara, op 24 februari 2020 - 12:31, zei:

Goed om te weten voor als ik haar eens mee zou willen nemen op een verdere vakantie. Ze is een Noors ras en ik zou heel graag met haar eens een langere vakantie in Noorwegen boeken om te wandelen. Misschien dat het met bepaalde luchtvaartmaatschappijen wel kan dan.

En dat is zeker wel een verschil tussen Lio en Blue :)

Hier vind je per maatschappij de informatie , die verschilt van maatschappij tot maatschappij .
Ook belangrijk om te weten is dat je het op voorhand moet aanvragen om je huisdier mee te mogen nemen als handbagage.
Meestal zijn er max 2 huisdieren  toegelaten PER vlucht .
1 persoon mag 2 huisdieren meenemen als ze in 1 vervoersmand kunnen en niet over het gewicht gaan .
Dus maximaal  1 persoon met 2 dieren of 2 personen met 1 dier op een hele vlucht.

Daarom dat het voor ons ook nog even spannend was of ze de 14de nog mee kon . Er was nog maar ticket beschikbaar maar je kan alleen tijdens de kantoor uren de maatschappij contacteren om te zien of je huisdier nog mee kan/mag .
Voor ons gelukkig kon het nog .

https://www.skyscann...-boord-te-nemen

Inavanthielen, op 24 februari 2020 - 12:49, zei:

OMG Sandra!!  Ik ben zoooooooooooooo jaloers nu!!   Heel veel geluk met deze prachtige dame.  
Nog steeds zooooo verliefd op jou jongens en nu jou nieuwe meisje.... :loveshower: :loveshower:

Dankuwel  Ina echt héél onverwacht .
Niemand , buiten ik moest er over nadenken.

Mss raar om te zeggen maar het voeld alsof Shiloh gaat "thuiskomen" alsof het zo heeft moeten zijn  .

Hoop dat zij bij ons hetzelfde gevoel heeft  ;)

Bewerkt door Sandra, 24 februari 2020 - 13:48.

Syntara
Syntara
  • 3.225 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 24 februari 2020 - 13:50

Bedankt! Dat is een heel handige site :) Ik zou het sowieso wel op voorhand plannen, boeken en goed navragen. Ik ben er ook nog niet uit of ik dat zie zitten van haar mee te nemen in een vliegtuig, dus het is sowieso nog niet voor heel snel. Maar wel heel handig om te weten allemaal :)