Spring naar inhoud

- - - - -

Urine in vacht

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Elisa
Elisa
  • 26 berichten

#1 Geplaatst 07 maart 2020 - 12:53

Dag allen

Deze voormiddag heeft mijn Noortje door de stress naar en bij de DA alles laten lopen in het kattenmandje. Ze zit zich nu al de hele tijd te wassen. Ik zou haar zo graag helpen maar dat is uit den boze, dat wil ze niet hebben. Ik kon zien dat vooral haar staart vies was door de urine en waarschijnlijk was haar aars ook vuil want die heeft ze ook al uitgebreid verzorgd.

Nu vraag ik me af of dat kwaad kan? Kan een kat daar iets overhouden, al dat likken aan die viezigheid? Arm ding toch :catsad

Féline
Féline
  • 1.864 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 07 maart 2020 - 13:30

Ik zou Noortje eerst tot rust laten komen.
Onze poezen kunnen héél goed zélf hun vacht verzorgen.
Wacht nog eventjes af, Noortje weet zélf hoe ze haar vachtje kan proper maken. :love2: :love4: :love2: :love4:

Elisa
Elisa
  • 26 berichten

#3 Geplaatst 07 maart 2020 - 17:12

Dank je, Féline. Ik heb er alle vertrouwen in dat katjes zich kunnen verzorgen, maar in mijn hoofd is er toch een grens. Ondertussen is Noortje gelukkig weer haar goeie rustige zelf en lijkt ze helemaal proper.

Ik vond het zo zielig voor haar, dat hele DA-gedoe op zich en dan dat er nog eens bij. 't Brak mijn hart een beetje.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#4 Geplaatst 08 maart 2020 - 20:31

er bestaan ook zo van die voorverpakte honden washandjes, die zijn niet heel nat, als je haar mag aaien kan je daarmee vuil van haar afhalen ook
Geplaatste afbeelding

Elisa
Elisa
  • 26 berichten

#5 Geplaatst 14 maart 2020 - 12:46

Bedankt, dat wist ik niet. Aaien is geen probleem dus dat is zeker een optie mocht het nodig zijn.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#6 Geplaatst 19 maart 2020 - 11:43

Bekijk berichtElisa, op 14 maart 2020 - 12:46, zei:

Bedankt, dat wist ik niet. Aaien is geen probleem dus dat is zeker een optie mocht het nodig zijn.
En ruikt ze weer fris en fruitig? :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com