Spring naar inhoud

- - - - -

Carnibest: poging 2

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1 Geplaatst 03 oktober 2009 - 00:46

Daarnet de katten voor de eerste keer carnibest gegeven. Het was lam.

Lilo heeft haar buikje helemaal rond gegeten, maar zij had dan ook echt honger. Ze is al heel de dag aan't zeuren voor andere brokjes want de acana lust ze niet. En ik had het vertikt om zo snel aan haar gezeur toe te geven.  Bo, Delphi en Flex hebben er ook goed van gegeten.
Nuby, Tiah en Tux een beetje. Voor Tux is dat al wel goed, want hij haalt meestal voor alles wat geen brokje is zijn neus op.
Foxy, Nano en Mindi hebben er eens aan gelikt om daarna ervan weg te gaan.
Pixel heeft het geen blik waardig gegund. :roll:

Morgen poging 2 met carnibest eend.

En... ik moet zeggen... man dat stinkt seg! Zeker geen aanrader om daar eens aan te gaan ruiken. Al zeker niet als je al misselijk bent. :misselijk:

kletskater
kletskater
  • 97 berichten

#2 Geplaatst 03 oktober 2009 - 02:32

Pixel zei:

En... ik moet zeggen... man dat stinkt seg! Zeker geen aanrader om daar eens aan te gaan ruiken. Al zeker niet als je al misselijk bent. :misselijk:
je zou zeggen dat een kat geen bedorven vlees eet?
De carnibest die ik tnt gaf was nooit stinkend!
Ben zelf gestopt met carnibest. geef nu vleesworsten van een ander merk..
Daar komt wel een luchtje aan als het langer dan een dag staat. Maar dat kom omdat er niets van conserveermiddel in zit.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 03 oktober 2009 - 07:46

sara, wa e gedacht om nu juist aan die carnibest te gaan ruiken :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Allee, toch goed dat er een paar van eten hé!!!! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Ben es curieuse voor de eend...... (als ze da bij u eten hé, dan is het hier deze avond, kat aan 't spit :twisted: )
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 03 oktober 2009 - 07:48

Het was dan toch bij sommigen een succes. Ben benieuwd hoe t vervolgd wordt... :)

enneuh: echt niet slim om net nu aan dat vlees te gaan ruiken! :ha

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 03 oktober 2009 - 08:45

goed dat er van gegeten werd!
aan ruiken moet je ni doen eh :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#6 Geplaatst 03 oktober 2009 - 14:56

kletskater zei:

je zou zeggen dat een kat geen bedorven vlees eet?
De carnibest die ik tnt gaf was nooit stinkend!

Het was niet vervallen hoor. Ik vind gewoon dat het stinkt. Andy ook, zijn goesting om iets te snoepen was direct over :ha :twisted: Of iemand vindt dat het stinkt zal van persoon tot persoon afhangen waarschijnlijk. Ik vind persoonlijk dat alle rauw vlees stinkt.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 03 oktober 2009 - 19:10

:thumb: :thumb: :thumb: , toch al een goed begin zou ik zeggen.  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 03 oktober 2009 - 21:49

Leuk dat je het probeert!! :)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 03 oktober 2009 - 23:58

Je moet er aan wennen, dat komt wel :) . De eerste dagen was ik ook misselijk, zeker toen het begon te ontdooien en het bloed begon uit dat gehakt te lopen :misselijk: Brr! Maar nu kan ik het zelf al 's ochtends geven.. Het went heel snel. Veel succes!

En veel succes voor Akke met het snijden van al die worsten :thumb: :ha

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 04 oktober 2009 - 08:32

Pixel zei:

Het was niet vervallen hoor. Ik vind gewoon dat het stinkt. Andy ook, zijn goesting om iets te snoepen was direct over :ha :twisted: Of iemand vindt dat het stinkt zal van persoon tot persoon afhangen waarschijnlijk. Ik vind persoonlijk dat alle rauw vlees stinkt.

haha, neenee, vervallen was het zeker niet ;)

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#11 Geplaatst 04 oktober 2009 - 22:27

Poging 2: Carnibest eend (dat veronderstel ik toch, stond niet op dat stukje worst geschreven. Maar vermits tash zei dat ze maar twee stukjes met lam erbij had gedaan en die zijn al op van vorige keer, moeten de andere stukjes allemaal eend zijn :ha Alhoewel jouw kruisjessysteem niet correct was hoor tash :p Andy had vorige keer eentje met en eentje zonder kruisje genomen en het was allebei lam.)

Lilo, Bo, Nuby, Delphi en Flex eten het mooi op :) :h De rest bekijkt het niet. Foxy ging heel erg zielig op de grond liggen kijken naar ons :8

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 05 oktober 2009 - 06:25

:ha :ha :ha :ha ocharme foxy!

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 05 oktober 2009 - 07:41

oei, normaal waren die met kruisje eend :trance: :trance:
Tja, zou kunnen, kortsluiting hier vanboven zeker, door den ouwen dag hé
Heb je ervan geproefd sara? :lachen: :lachen:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 05 oktober 2009 - 10:35

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
Geplaatste afbeelding

kletskater
kletskater
  • 97 berichten

#15 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:10

Pixel zei:

Aan eend zit inderdaad een raar luchtje. :ha
Niet elke kat is er dol op maar de nature en de lammix werd hier altijd wel goed gegeten, onze Cinnamon iser groot mee geworden en haalt nu zijn neus op voor carnibest

Bewerkt door kletskater, 05 oktober 2009 - 16:11.