Spring naar inhoud

- - - - -

Nette, nieuwe wending (update p. 9 met fotootjes )

• Log in om te reageren
155 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#136 Geplaatst 29 november 2009 - 09:19

Het is een prachtig meisje, :love3: :heart: :love3: en zo te zien gaat dat helemaal goedkomen met de andere poezeltjes :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#137 Geplaatst 29 november 2009 - 13:00

:love: :love: :love:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#138 Geplaatst 29 november 2009 - 16:32

Het gaat goed met Nette, ondertussen komt ze gewoon met de andere poezen naar beneden, ze gaat veel op ontdekking en begint ook al heel wat te spelen. Ze begint zich echt thuis te voelen :dans: . Naar de andere poezen is het nog wel brommen en blazen, maar ze kunnen toch al op een halve meter van haar passeren zonder blazen, samen spelen en eten lukt nog niet, maar ze is ook nog maar 4 dagen hier hé. Ik ben alvast heel tevreden dat het toch wel vrij vlotjes gaat, hoewel ik daar de eerste dagen toch sterk aan twijfelde.
Mijn moeder is gisteren 5 min. langs geweest, en mijn vermoeden dat Nette veel alleen zat heeft ze ook bevestigd. Normaal dat die kleine schat de eerste 2 dagen niet uit de kamer durfde komen, plots kennismaken met 3 poezen, 1 hondje en dan nog 2 personen, je zou van minder overdonderd raken :LOL: .
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#139 Geplaatst 29 november 2009 - 16:37

amai dat gaat daar super goed

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#140 Geplaatst 29 november 2009 - 16:44

Ja dat vermoedde ik ook al Peggy, wat leuk dat het al zo goed gaat, dat beestje gaat volledig openbloeien bij jou !
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#141 Geplaatst 29 november 2009 - 20:02

Wat leuk dat het al veel beter gaat.  Nog even geduld en dat komt helemaal in orde.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#142 Geplaatst 29 november 2009 - 20:03

:love3: Gelukkig zit ze bij jullie!!!!
Geweldig dat ze het al zo goed doet.

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#143 Geplaatst 29 november 2009 - 20:40

super dat ze het al zo goed doet
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#144 Geplaatst 29 november 2009 - 20:44

geweldig!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#145 Geplaatst 29 november 2009 - 21:04

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#146 Geplaatst 29 november 2009 - 21:07

:thumb: :thumb:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#147 Geplaatst 30 november 2009 - 16:36

Nu ben ik weer mee :) !
Super mooie schat!! :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#148 Geplaatst 01 december 2009 - 18:35

En vandaag???
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#149 Geplaatst 01 december 2009 - 19:35

Ellenita zei:

En vandaag???

Een beetje hetzelfde als gisteren, er wordt niet veel meer geblazen naar elkaar. Simba heeft zelfs al met Nette gespeeld, maar zij was ook de eerste die met Daisy vrede heeft gesloten, het is zo'n lieverdje.
Hier : http://www.kattensit...html#post302983 kan je ook zien hoe goed het ondertussen al gaat :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#150 Geplaatst 01 december 2009 - 19:59

PeggyJ zei:

Een beetje hetzelfde als gisteren, er wordt niet veel meer geblazen naar elkaar. Simba heeft zelfs al met Nette gespeeld, maar zij was ook de eerste die met Daisy vrede heeft gesloten, het is zo'n lieverdje.
Hier : http://www.kattensit...html#post302983 kan je ook zien hoe goed het ondertussen al gaat :LOL:

tnx :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding