Spring naar inhoud

- - - - -

Nette, nieuwe wending (update p. 9 met fotootjes )

• Log in om te reageren
155 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#31 Geplaatst 11 oktober 2009 - 02:12

Amai wat een mooi poesje :love4:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 22 oktober 2009 - 12:06

Nette is gisteren op controle geweest bij de DA en heeft ook haar 2de inenting gekregen. Ze was al 600g bijgekomen :LOL: , en hoewel we dachten dat ze ons hoorde, blijkt toch dat ze doof is. De DA heeft haar gehoor getest. Ik heb mijn mama dus al op het hart gedrukt dat ze Nette nooit vrij buiten mag laten, we gaan haar dus leren om aan een tuigje buiten te gaan.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#33 Geplaatst 22 oktober 2009 - 20:14

Amai..da's goed gegeten! Super! Ze is met haar gat in de boter gevallen! :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 24 oktober 2009 - 16:16

Nog eens een paar nieuwe foto's van Nette, het was avond, dus de kwaliteit van de foto's is niet denderend hoor :oops:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_0031.JPG
  • IMG_0032.JPG
  • IMG_0039.JPG
  • IMG_0041.JPG
  • IMG_0042.JPG
  • IMG_0043.JPG

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#35 Geplaatst 24 oktober 2009 - 17:29

Oooh wat een schoontje :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 24 oktober 2009 - 17:55

Nette was ook een beetje aan het manken, mijn zus had haar een duw gegeven omdat ze op een tafeltje zat waar ze niet op mocht :trance: . Ook had mijn zus tegen mijn mama gezegd dat als er niemand kwam om haar op te halen, mijn mama haar maar terug moest gaan afzetten waar ze ze gevonden had :evil: :evil: :evil: . Ik heb haar dus op het hart gedrukt dat als de zorgen voor Nette teveel zijn, ze ze maar naar mij moet brengen, ik zie wel hoe ik het hier dan oplos met mijn 3 deugnieten. Maar mijn mama ging zelf verder voor haar zorgen, oef. Mijn zus kan soms echt zo hatelijk zijn hé :(
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 24 oktober 2009 - 18:00

:) :) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 24 oktober 2009 - 18:02

:heart: :heart: :heart:
Wat erg van je zus :(

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#39 Geplaatst 24 oktober 2009 - 18:57

Wat een prachtig poezeltje!!! :heart:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 25 oktober 2009 - 06:47

heel mooi poezeltje :love3: :love: :love3:
die zussen toch hé :zweep: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#41 Geplaatst 26 oktober 2009 - 09:40

oooh wat een dutske! :heart:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#42 Geplaatst 26 oktober 2009 - 09:52

Dit is echt een heel mooi poesje. Er lijkt wel iets van een raskat in te zitten of zo. Jammer dat je zus zo hatelijk is. Dat is wel niet fijn voor dat poesje. Ik hoop dat je mama je zus leert dat dat niet kan een dier express een duw geven of zo. Dat kan echt niet door de beugel.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 26 oktober 2009 - 12:10

WhiteWitch zei:

Ik hoop dat je mama je zus leert dat dat niet kan een dier express een duw geven of zo. Dat kan echt niet door de beugel.

Mijn mama heeft inderdaad mijn zus op haar plaats gezet. Mijn zus is aan het bouwen, dus woont tijdelijk terug thuis, maar normaal verhuist ze weer begin volgend jaar, dus dan heeft Nette terug vrij spel :LOL:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 26 oktober 2009 - 12:12

PeggyJ zei:

Nette was ook een beetje aan het manken, mijn zus had haar een duw gegeven omdat ze op een tafeltje zat waar ze niet op mocht :trance: . Ook had mijn zus tegen mijn mama gezegd dat als er niemand kwam om haar op te halen, mijn mama haar maar terug moest gaan afzetten waar ze ze gevonden had :evil: :evil: :evil: . :(

:evil: :evil: :evil: :evil: Hopelijk laat je mama zich niet doen
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#45 Geplaatst 26 oktober 2009 - 12:57

je beveelt toch niet je moeder wat ze doen of laten moet? :catnoknow
gelukkig mag netteke toch bij je mama blijven, tis zo'n schoontje :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding