Spring naar inhoud

- - - - -

Nette, nieuwe wending (update p. 9 met fotootjes )

• Log in om te reageren
155 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 25 november 2009 - 13:25

Nette is nu ongeveer een uurtje hier, ze heeft al een beetje melk gedronken met rescue druppeltjes in. Momenteel zit ze boven in de hal onder een zetel, en Daisy zit op een afstand naar haar te kijken. Het eerste kwartier was het geblaas en gegrom enorm, vooral van Nette uit dan. Ik hoor haar nu ook nog wel blazen naar Daisy die boven is, maar het volume is al heel wat minder. Ik ben momenteel in ziekteverlof, dus kan ik haar op een rustig tempo laten wennen, het komt wel in orde denk ik. :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#77 Geplaatst 25 november 2009 - 13:27

PeggyJ zei:

Nette is nu ongeveer een uurtje hier, ze heeft al een beetje melk gedronken met rescue druppeltjes in. Momenteel zit ze boven in de hal onder een zetel, en Daisy zit op een afstand naar haar te kijken. Het eerste kwartier was het geblaas en gegrom enorm, vooral van Nette uit dan. Ik hoor haar nu ook nog wel blazen naar Daisy die boven is, maar het volume is al heel wat minder. Ik ben momenteel in ziekteverlof, dus kan ik haar op een rustig tempo laten wennen, het komt wel in orde denk ik. :LOL:

Natuurlijk!!
:)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 25 november 2009 - 13:27

Goed nieuws zeg, zal nog wel beteren.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 25 november 2009 - 13:46

Mieke zei:

Ik voelde deze wending al aankomen.

Ik wist het ook al hoor dat deze dag zou komen, nochthans heb ik het haar reeds meermaals voorgesteld voordien, maar toen was het nog leuk zeker :onzeker:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 25 november 2009 - 14:07

Och Peggy wat leuk voor Nette, ja dat werd te riskant bij je moeder !  Wat goed van je dat je ze opvangt, het komt wel in orde hoor, het is normaal dat ze naar mekaar blazen de eerste dagen maar je huis is groot genoeg, ze vind haar plaatsje wel !  Ga je haar Nette blijven noemen ?
Geplaatste afbeelding

Guest_Lot_*
Guest_Lot_*

#81 Geplaatst 25 november 2009 - 14:13

Goed dat je thuis bent dan kan je het goed in de gaten houden en helpen met wennen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 25 november 2009 - 14:28

Roosje zei:

Ga je haar Nette blijven noemen ?

Aangezien ze toch doof is, gaat het niet veel uitmaken hoe we haar noemen hé :LOL: en voorlopig heb ik geen inspiratie voor een andere naam, dus ja, het zal Nette blijven denk ik.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 25 november 2009 - 14:34

Nette juist hier :
Geplaatste afbeelding

Momenteel ligt ze boven op het rieten tafeltje te slapen :

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• 100_0003_2.JPG
  • 100_0004_2.JPG

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#84 Geplaatst 25 november 2009 - 15:44

ow wat een prachtig poezeltje :love4: :love4: :love4:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 25 november 2009 - 15:47

wat is ze mooi hé, wie weet wordt ze dikke vriendjes met Smurf!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 25 november 2009 - 15:53

Roosje zei:

wat is ze mooi hé, wie weet wordt ze dikke vriendjes met Smurf!

Ik hoop dat ze met iedereen dikke vriendjes wordt. En ik denk het eerste met Daisy, zij zoekt het meeste toenadering, de anderen kruipen weg.

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#87 Geplaatst 25 november 2009 - 16:00

Wat een schatje ! Dit gaat lukken, dat zie je al zo !! :heart: :heart: :heart: :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 25 november 2009 - 16:07

Ze is echt mooi!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#89 Geplaatst 25 november 2009 - 16:15

Oh wat lief !
:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 25 november 2009 - 17:05

Het is echt een heel mooi katje! :heart: Hopelijk komt het goed bij jou. Wel jammer dat je zus en moeder er niet zo mee bezig waren, maar ja ... Gelukkig zit ze nu op een goede plaats ;)

Geplaatste afbeelding