Spring naar inhoud

- - - - -

Draagtas Sandy

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Bienke
Bienke
  • 51 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 24 augustus 2020 - 14:15

Hallo,
Zijn er hier mensen die de draagtas Sandy hebben voor hun kat.
Indien ja, wat zijn jullie ervaringen ?
Alvast bedankt !

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#2 Geplaatst 24 augustus 2020 - 14:33

Wij hebben er 2 en zijn er heel tevreden over. Je bedoelt toch die ronde van bij Zooplus hè? De ene is al jaren oud en we hebben nu voor onze 2e kat er ook een gekocht x maand geleden. Te vergelijken met de Sleepypod maar goedkoper en in mijn ogen beter.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Bienke
Bienke
  • 51 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 24 augustus 2020 - 18:04

Bekijk berichtBlackScorpion, op 24 augustus 2020 - 14:33, zei:

Wij hebben er 2 en zijn er heel tevreden over. Je bedoelt toch die ronde van bij Zooplus hè? De ene is al jaren oud en we hebben nu voor onze 2e kat er ook een gekocht x maand geleden. Te vergelijken met de Sleepypod maar goedkoper en in mijn ogen beter.
Dankuwel voor de info.  Ik bedoel inderdaad die van bij Zooplus.  Zijn momenteel wel niet in voorraad.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#4 Geplaatst 24 augustus 2020 - 18:20

Wij hebben een van jaaaren geleden bij hen, die was bruin toen. Toen moest je wel opletten dat je de grote kocht. Maar nu hebben ze denk ik enkel de grote. Onze nieuwe is gif groen.

Ik kan natuurlijk nog niets zeggen van kwaliteit van de gif groene (nog niet lang genoeg in gebruik), maar onze bruine is al denk ik 10 jaar oud ofzo en gaat nog altijd mee. En wij gaan elk weekend over en weer naar zee, dus hij is al véél gebruikt :)

Je kan heel de kap eraf doen, de kap in het midden openen en een deurtje in de kap vooraan openen (zo een deurtje geeft de duurdere Sleepypod niet en vind ik wel leuk voor de kat om al liggend buiten te kijken). Het binnenste kan je de fluffy schapenkant gebruiken of de 'koude' kant. En die binnenkant is eruit ritsbaar om te wassen.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.791 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 24 augustus 2020 - 18:49

Ik heb in de tijd ook getwijfeld om er één te kopen, maar doordat ik mijn katje als pet-in-cabin meenam op het vliegtuig, ben ik toch voor de Sleepypod Air gegaan.
Anders was ik toch wel voor een Sandy gegaan, die zijn echt wel goed

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Bienke
Bienke
  • 51 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 27 augustus 2020 - 18:23

Bedankt allemaal.