Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenluik appartement

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
SB1986
SB1986
  • 1 berichten

#1 Geplaatst 29 augustus 2020 - 19:03

Beste

Ik ben een nieuw lid dus ik ken het hier nog niet. Ik heb niet echt gevonden waar ik het moest plaatsen dus verwijder het gerust indien het verkeerd staat.

Ik heb sinds 7 augustus een katje geadopteerd. Ze is nu 5-6 maanden maar ze jaagt enorm en luistert gewoon niet. Ze kruipt overal op waar ze niet mag en blijft het doen, gelijk wat ik probeer.
Ik denk dat ze gewoon buiten haar energie kwijt moet geraken waardoor ze binnen minder fout gaat doen. Ik woon op een appartement en heb dus geen rechtstreekse deur waar ik een kattenluik kan installeren. Zijn er oplossingen dat het bijvoorbeeld in een rolluik of in glas kan geplaatst worden? Het rolluik en het raam komt ongeveer een 10 cm van de grond maar ze zit er heel vaak voor en heeft er geen problemen mee om ergens over te stappen (en dat moet toch op een zekere hoogte geïnstalleerd worden?). Zijn er mensen met ervaring en die een oplossing kennen/gebruiken?

Met vriendelijke groeten
SB

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje
  • 1.122 berichten
  • 17 katten

#2 Geplaatst 30 augustus 2020 - 12:24

Waarschijnlijk is dit katje het enige katje?

Dat is een van de redenen waarom wij geen katten alleen plaatsen. Dan spelen ze véél meer samen. Anderzijds blijven het katten, die springen nou eenmaal overal op, mogen of niet ;)

Op een appartement van iemand die ik ken is er een 'brugje" gemaakt van het appartement naar de garages, en via daar kan ze dan naar buiten en terug naar binnen via het venster