So far so good, Khiva likt netjes haar bordje natvoer + Itrafungol siroop uit, ze eten 's ochtends op 10 cm van de gesloten deur. Pluis saboteert de boel een beetje omdat ze minder en minder natvoer wil, hoe lekker ook

maar ze zit er toch even bij.
Van manlief heeft Khiva nog schrik (hij praat luid en beweegt plotser) maar mij durft ze al komen ambeteren als ik aan het bureau zit. Ik denk dat ik morgen probeer haar mee te nemen naar de badkamer, zodat ik haar kamer kan stofzuigen en Pluis kan komen kijken (naar de kamer, niet naar Khiva). Vandaag heb ik haar een eerste, makkelijke voerpuzzel gegeven, ze probeerde heel hard haar tong uit te steken naar de brokken

maar ging dan toch met haar pootjes vissen, dus met wat oefening komt het goed.
We wisselen nog steeds af met bij haar te slapen en maandag heeft ze voor het eerst redelijk wat geslapen in plaats van op avontuur te gaan, én ze heeft een deel van de nacht naast mij gelegen
Ik heb vorige week ons kamerscherm onderaan verstevigd met kippengaas, dus eens haar siroop op is, kunnen we aan de slag met de deur op een kier.
Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch
Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.
Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.
- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP