Spring naar inhoud

- - - - -

Haarballen

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Machteld.
Machteld.
  • 1 katten

#1 Geplaatst 09 januari 2021 - 20:53

Hoi,

Ik vroeg me af wat jullie geven tegen haarballen. Ik gaf Pluis altijd Miamor pasta maar de laatste maanden geeft ze echt veel grote haarballen over en ze voelt zich er duidelijk slecht door. Van Gimpet pasta moet ze niet weten.

Ergens vind ik het wel gek dat ze er plots meer last van heeft, anderzijds heeft ze ook geen klitten nu dus misschien wast ze gewoon vaker  :catscratchhead

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#2 Geplaatst 10 januari 2021 - 08:05

Ik moet zeggen, Lily is nu al een heel dik jaar bij ons, maar we hebben nog geen haarbal gehad. Ze eet regelmatig van kattengras en dat is al...
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#3 Geplaatst 12 januari 2021 - 08:01

Cloe kreeg alle dagen duo malt pasta van beaphar. Die likte ze gewoon uit de tube. Ze vond die super lekker en het werkte goed tegen haarballen.
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 1 katten

#4 Geplaatst 12 januari 2021 - 20:54

BlackScorpion, op 10 januari 2021 - 08:05, zei:

Ik moet zeggen, Lily is nu al een heel dik jaar bij ons, maar we hebben nog geen haarbal gehad. Ze eet regelmatig van kattengras en dat is al...
Goed voor Lily  :) Maar Pluis is langharig, dus da's een ander verhaal...

Inge91, op 12 januari 2021 - 08:01, zei:

Cloe kreeg alle dagen duo malt pasta van beaphar. Die likte ze gewoon uit de tube. Ze vond die super lekker en het werkte goed tegen haarballen.
Ik denk dat we die ooit al geprobeerd hebben, die pasta's uit tubes zijn niet zo populair hier. Maar wie weet wil ze het wel eten na jaren Miamor, bedankt voor de tip!  :)

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP