Spring naar inhoud

- - - - -

Kattensite houdt er mee op op 31/12/21

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Umbaba
Umbaba
  • 345 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 15 oktober 2021 - 17:02

Spijtig, ik heb mijn huidige kat langs hier gevonden, maar zat er wel aan te komen inderdaad.
Ik zit niet op Facebook, en blijf er ook liever van weg. Ik ben ook nog niet tot het smarphone tijdperk toegetreden dus met al die app-dinges kan ik ook niks.
Geplaatste afbeelding

Robijn
Robijn
  • 713 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 18 oktober 2021 - 16:50

Ik ben hier ook al lang niet meer geweest, toch jammer dit te zien verdwijnen, las nog wel eens iets na, al was het niet altijd ingelogd, maar toch bedankt voor al die jaren! En nog steeds heel blij met Abel en Bahia die ik via deze weg heb gevonden!
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#18 Geplaatst 19 oktober 2021 - 13:13

Ik ga KS toch heel erg missen. Sinds mijn operaties en de gevolgen, moet ik het met min gsm doen, wat not erg handig is, vandaar dat ik het wat rustiger deed.
Ik vraag me af wat zal komen, mijn terugkeer naar mijn leven voor de medische knoeiboel of ks die begraven wordt.
Ks op, gsm is echt niet leuk. Daarom kwam ik er niet zoveel meer op. Allez dat is nu al het 2de forum dat sluit en waarop ik actief was. Bedankt Evyke voor het laatste wat je kon doen. Ik zal nog dikwijls aan alle leden denken.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Elma
Elma
  • 3 katten

#19 Geplaatst 19 oktober 2021 - 13:28

Ga je die verhalen van de opvangkittens ook meepakken?

Onze woonwijk heeft ook een groep op Facebook staan. Handig om nel iets mee te delen aan alle buren. Maar een forum werkt toch handiger.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#20 Geplaatst 19 oktober 2021 - 14:16

Bekijk berichtElma, op 19 oktober 2021 - 13:28, zei:

Ga je die verhalen van de opvangkittens ook meepakken?

Onze woonwijk heeft ook een groep op Facebook staan. Handig om nel iets mee te delen aan alle buren. Maar een forum werkt toch handiger.

Je kan op FB wel een album aanmaken en je tekst kopiƫren daarbij
Zo gaat het niet verloren

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Smiko
Smiko
  • 279 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 01 november 2021 - 10:05

Heel jammer.

Ik ben vast niet de enige die langs deze weg mn beste vriendjes heb gevonden,