Spring naar inhoud

- - - - -

breien

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Guest_rietje_*
Guest_rietje_*

#1 Geplaatst 04 oktober 2009 - 08:56

goedemorge luitjes ik brei veel voor myn kleinzoon maar kan nergens eens stoer truien vinde in maat 98 hebben jullie soms tips geef het dan aub door aan janet die kan beter met de site omgaan als ik
                                                                   groetjes riet

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#2 Geplaatst 04 oktober 2009 - 09:00

oei als je een pull met veeeeeeeeel gaatjes wilt kan ik je helpen :LOL: :LOL: :LOL:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 04 oktober 2009 - 12:53

Ik denk dat mij poeder meer zoekt patroontjes van schte stoere jongenstruien in de maat 98,kabel truien,schipperstruien,of patronen met een leuke afbeelding erop ,zoals auto's ,poezen,iets van tekenfilms enz
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 04 oktober 2009 - 14:55

daar kan ik niet bij helpen
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 04 oktober 2009 - 18:35

Ik ben al sinds vorig jaar bezig aan een sjaal. Ondertussen heb ik toch al een sjaal van 30 cm. Wie weet tegen de winter van 2012 loop ik rond met een zelfgebreide sjaal.

Dus ik kan jullie ook geen raad geven.

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#6 Geplaatst 07 oktober 2009 - 13:20

misschien kan je eerst een gewone trui breien ( mits wat foefelarie neem je gewoon de maten van een bestaande trui en tel je zo je steken tot je ongeveer aan de juiste lentes en breedtes komt) En om er iets op te krijgen van figuren kan je desnoods ook de gaatjes tussen de steken gebruiken om op te borduren met kruisjessteek...
weet niet of het helpt maar foefelarie is soms de makkelijkste oplossing en levert ook mooie resultaten op... :)

groetjes
f&c
mientje en fientje

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 07 oktober 2009 - 14:40

Van breien ken ik echt helemaal niks... Hopelijk vind je op een of andere manier toch wat je zoekt!

Geplaatste afbeelding

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#8 Geplaatst 14 oktober 2009 - 17:21

Hier kan ik je niet mee helpen

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 14 oktober 2009 - 17:32

brithany zei:

Ik denk dat mij poeder meer zoekt patroontjes van schte stoere jongenstruien in de maat 98,kabel truien,schipperstruien,of patronen met een leuke afbeelding erop ,zoals auto's ,poezen,iets van tekenfilms enz

uw poeder dan nog :ha

ontopic: ik kan ook niet helpen, de laatste keer dat ik nog gebreid heb was in het 4de leerjaar

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 14 oktober 2009 - 19:10

Oh nee toch...... :( , vorige maand heb ik grote schoonmaak gehouden in 1 kast, en toen heb ik al mijn boeken (Phildar) met breipatronen weggegooid :cry: :wall: ......... ! Ik breide vroeger ook veel truien voor mijn kinderen toen ze nog klein waren! Een patroon inbreien lukte me niet; maar ik breide de trui effen en maasde achteraf de tekening erop!
Verdorie toch hee, had ik dat toen geweten..........

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#11 Geplaatst 14 oktober 2009 - 19:51

Lies zei:

Ik ben al sinds vorig jaar bezig aan een sjaal. Ondertussen heb ik toch al een sjaal van 30 cm. Wie weet tegen de winter van 2012 loop ik rond met een zelfgebreide sjaal.

Dus ik kan jullie ook geen raad geven.

:ha hier ligt de sjaal van weet ik veel hoe breed , ook al van 2 keer gelede de winter :ha
en ik geraak er niet aan dus ik kan je ook niet helpen