Spring naar inhoud

- - - - -

in transportbak??

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 07 oktober 2009 - 12:41

PeggyJ zei:

Hier wordt de transportbox ook alleen boven gehaald om naar de DA te gaan. Ik heb echter nooit problemen om hen erin te zetten. Ik pak ze gewoon op en zet ze in hun box, deurtje toe en klaar :LOL:

Uit de vele reacties in deze discussie af te leiden, heb jij veel geluk met je "modelpoezen" in huis. Het is om jaloers op te zijn. :LOL:
Ofwel zijn wij allemaal een beetje te braaf en moeten we meer baasjes zijn in plaats van personeel :knuppel: :zweep: van onze katten.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 07 oktober 2009 - 18:37

Ik ben ook jaloers.....

De bakken een paar dagen of weken op voorhand klaar zetten helpt wel om ze al te vinden :) Als ik ze vroeger uit het tuinhuis haalde, dan waren ze al weg van zodra ze die bakken zagen en moest ik in alle hoekjes gaan zoeken.

Er is ook een preciese volgorde om de katten erin te steken (ze hebben wel elk hun bak). maar als Zelda erin klagelijk zit te janken, dan is Nobel nergens nog te bekennen.

Enfin, 't is maar om te zeggen dat ik al heel erg kontent ben dat ik niet het hele huis moet afzoeken of onder het bed of achter een kast moet kruipen om ze nog maar vast te krijgen. Dat beetje tegenstribbelen voor in de bak is soms nog het minste van mijn zorgen.

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#18 Geplaatst 07 oktober 2009 - 22:49

Trixie laat zich braaf in het bakje zetten ja. Er zijn ook kleppen bovenaan waar we hem in kunnen steken, want door dat deurtje zou het ons niet echt lukken neen.
Een echte hekel heeft hij niet aan zijn transportmandje, wel aan de bus. We moeten minder dan 10 minuutjes op de bus zitten met hem om naar de DA te gaan (met een doek over het mandje om hem een beetje van de drukte te besparen) en dat haat hij ten zeerste. Tjah, dat heb je nu eenmaal als je uw rijbewijs nog niet hebt behaald hé ;)