Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn mooie jas

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 08 oktober 2009 - 17:59

Gisteravond ben ik toch even heel kwaad geworden. :evil: :catcurs
Zoals elke ochtend hang ik mijn jas (lange lederen vest) in de kleedkamer. Je moet 'badgen' om er binnen te komen. 's Avonds ga ik naar huis, neem mijn jas en wat zie ik? Een hele grote vlek op de mouw en het voorpand, natuurlijk de mouw die naast het gangpad hangt.
Ik heb dus nu een verknoeide lederen jas. Ik zou wel graag willen weten hoe het gebeurd is. Als je iets morst (per ongeluk) op iemands kleren, dan laat je toch een briefje achter of kom je iets zeggen... Maar nu, niets!
Ik heb het hier gemeld, maar of dat iets zal uithalen????

Ik weet ook niet wat die vlek veroorzaakt heeft... Ik vermoed dat het ofwel zeep is, of een ontsmettingsmiddel (ziekenhuis), of deodorant of zo... Weet iemand van jullie misschien een oplossing om mijn jas toch nog draagbaar te maken?
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:02

Verdorie, dit is zeker en vast om kwaad van te worden. Misschien eens raad vragen bij een droogkuis of zo.

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:05

Ik ga eens proberen bij een droogkuis dit weekend. Ik had het hier op het werk ook al gevraagd (eigenlijk in de hoop dat ik iemand rood zag worden...) maar het probleem is vooral dat ik niet weet wat die vlek heeft veroorzaakt...
Ik ga mijn jas toch blijven dragen, misschien telkens een sjaal erover...
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:05

Ik zou ook erg boos zijn hoor. Iedereen kan een ongelukje tegenkomen (ben ik expert in) en morsen, maar zeg het dan eerlijk he. Dan weet je tenminste al welk product erop gemorst is en kan de droogkuis helpen. :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#5 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:28

wat raar dat je geen apart kastje hebt. en wat raar dat er op de mouw iets is gemorst, ik kan me niet voorstellen dat iemand binnenkomt in een kleedkamer en op een mouw van een jas die daar hangt iets morst, dat lijkt mij direct al kwaad opzet (of ben ik nu zo achterdochtig?)
ik zou een briefje ophangen dat de verantwoordelijke voor deze schade anoniem geld kan achterlaten om die jas terug in goede staat te brengen.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:31

Fairy zei:

ik zou een briefje ophangen dat de verantwoordelijke voor deze schade anoniem geld kan achterlaten om die jas terug in goede staat te brengen.

Met alle respect maar de dader zal zich nogal haasten om dit te doen. Vergeet het maar ook al is het anoniem.

Wij hebben een personeelsparking waar ook iedereen op kan en daar wordt ook al eens tegen een wagen gereden maar vergeet het maar, geen enkele laat een briefje achter.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 09 oktober 2009 - 07:55

Vreselijk gewoon! Daar zou ik ontzettend boos om worden! Een degelijke leren vest kost op zich al behoorlijk wat geld! De mentaliteit van sommige mensen toch he... Een ongelukje kan altijd gebeuren, maar heb dan toch het lef om toe te geven wat er gebeurd is.

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 09 oktober 2009 - 08:06

Ik heb mijn vlek en de kleedkamer nog eens bestudeerd... Ik vermoed dat er misschien op het wagentje van de poetsmannen een vuile of lekkende fles met schoonmaakmiddel gestaan heeft. Die hoogte klopt precies met de hoogte van de vlek. Waarschijnlijk heeft dat wagentje tegen mijn jas gestaan terwijl de kleedkamer gepoetst werd en is het gewoon pech... De vlek lijkt volgens sommigen ook iets zeep-achtig te zijn. Dus dat kan wel kloppen.
En, volgens de personeelsdienst... zou het ziekenhuis daar voor verzekerd zijn. Afwachten dus!

Een eigen kastje.. Daar zagen mijn collega's en ik al lang voor maar dat is praktisch niet te doen. Wij roteren continu van dienst en zelfs van ziekenhuis en staan overal +/- 2-3 maanden.
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#9 Geplaatst 09 oktober 2009 - 08:24

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored:  daar zou ik het van krijgen het is maar een kleintje om tezeggen als je iets gemorst hebt op kleren van een ander

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#10 Geplaatst 09 oktober 2009 - 10:18

Oei oei zeg...ik hoop dat het er nog uitgaat want zo'n schoonmaakmiddel kan toch wel sterk of bijtend zijn hé..
'k zou ook eens raad vragen bij een droogkuis ofzo..

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 09 oktober 2009 - 20:39

Gebruik die verzekering van het werk dan maar... En hopelijk gaat die vlek er goed uit he :hug:

Geplaatste afbeelding