Spring naar inhoud

- - - - -

DA omgeving Leuven

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:50

Wat is er nu een goede DA in de omgeving van Leuven, Kessel-Lo.
Ik vind het altijd zo moeilijk te beoordelen of een DA goed is of niet aangezien ik er niks geen verstand van heb :) .

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:58

ik ga bij dierenkliniek kerberos maar vraag wel achter naar pascal
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#3 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:04

tash zei:

ik ga bij dierenkliniek kerberos maar vraag wel achter naar pascal

Whaahaaa dan zit ik goed. Daar ga ik nl. ook.
Heb tot nu toe wel altijd nog verschillende gehad aangezien ik gewoon ga wanneer ze spreekuur hebben.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:08

*mikkeke* zei:

Whaahaaa dan zit ik goed. Daar ga ik nl. ook.
Heb tot nu toe wel altijd nog verschillende gehad aangezien ik gewoon ga wanneer ze spreekuur hebben.

pascal zit meestal het 's morgens. Ik bel meestal op voorhand, allee als het ni echt dringend is en ik vraag wanneer pascal consult heeft. (ze kennen me daar hé, ;) ) Pascal weet ook dat ik liever ni heb dat er iemand anders aan mijn katten komt.
Ookal ga ik tijdens een gewoon spreekuur, en het is een andere da die me komt halen, ik zeg altijd dat ik wel wacht op pascal :x

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:10

an die mag ook nog wel aan mijn kindjes komen, als pascal er ni is en het is dringend :x :twisted:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#6 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:14

tash zei:

an die mag ook nog wel aan mijn kindjes komen, als pascal er ni is en het is dringend :x :twisted:

An heb ik nu idd ook met Lola. Ik vond haar ook wel heel aardig moet ik zeggen. Pascal ken ik niet :)

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:18

*mikkeke* zei:

An heb ik nu idd ook met Lola. Ik vond haar ook wel heel aardig moet ik zeggen. Pascal ken ik niet :)

Nee? dat is de enige man buiten bart en natuurlijk buiten luc (brandts) zelf. Is een hele charmante man hoor. Bart heeft een bril. pascal begint al wat grijzig te worden, geen bril, gewoon gestalte. (ik vermoed dat hij een beetje de touwtjes in handen heeft qua consultaties)
Ik heb trouwens net marie claire aan de lijn gehad. jij had de poezen toch ook naar prestige gebracht hé?

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#8 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:21

Ja,ja maar toen alleen nog maar Kiki hé. We hebben Lola pas hier van na de vakantie.

Ik ken niemand bij naam daar maar ben dus nu toevallig 2 x achter elkaar geweest met Lola en voor de rest alleen nog maar voor spuitjes en steriliseren.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:24

ik had haar nog daarjuist aan de lijn en daarmee dat ze je niet kon thuisbrengen :lachen: :lachen: . kiki, die naam zei haar wel iets maar lola idd niet. morgen ga ik er effe naartoe, ze ligt in het ziekenhuis, darmontsteking..... K heb al meteen maar een paar uurtjes uitgetrokken ervoor :lachen: :lachen:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#10 Geplaatst 08 oktober 2009 - 21:26

Daar kun je idd maar beter een paar uur voor uittrekken :lachen: .
Wel een heel gezellig mens trouwens. Wens haar maar beterschap van ons en van Kiki :x

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 09 oktober 2009 - 01:01

Daar zijn toch ook 2 vrouwelijke dierenartsen op de Koning Albertlaan.M'n dochter die in Kessel-Lo woont is daar ook tevreden van maar moet wel zeggen dat we er met nog geen ernstige toestanden zijn moeten heen gaan.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 09 oktober 2009 - 07:20

Ik ging vroeger ook naar Kerberos in Kessel-Lo, toen we nog maar alleen de konijnen hadden; maar was daar niet zo tevreden van (had telkens een andere DA, vaak pas afgestudeerden die dan nog eens op zoek moesten naar een meer ervaren iemand voor hulp enzovoort).
Nu ga ik in mijn eigen straat naar de DA (wel centrum Leuven, niet Kessel-Lo) en ben heel tevreden. Zij heeft een praktijk alleen, en dus ben ik ook zeker dat ik altijd bij dezelfde terecht kom - wat ik toch wel belangrijk vind want ze kent onze dieren toch een pakje beter dan wanneer je bij elke consultatie een andere DA hebt.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#13 Geplaatst 09 oktober 2009 - 08:38

Karolientje zei:

Nu ga ik in mijn eigen straat naar de DA (wel centrum Leuven, niet Kessel-Lo) en ben heel tevreden. Zij heeft een praktijk alleen, en dus ben ik ook zeker dat ik altijd bij dezelfde terecht kom - wat ik toch wel belangrijk vind want ze kent onze dieren toch een pakje beter dan wanneer je bij elke consultatie een andere DA hebt.

Ik denk dat ik weet welke DA je bedoelt. Er is er volgens mij ook maar eentje in die straat. Wij zijn daar 1 keer geweest toen we nog boven de lidl woonden in Leuven. Pixel was toen nog klein en Nano ook, haar hadden we net. We waren daar absoluut niet tevreden van. Pixel had toen een of ander wondje of zo, we wisten niet wat het was. Zij ook niet. En Nano hadden we net dus we hadden haar ook meegenomen om haar eens laten na te kijken. Ze heeft Nano amper aangeraakt of bekeken toen. :catnoknow Toen we zeiden dat we haar net hadden van bij mensen thuis waar ze ook al buiten mocht, begon ze een hele uitleg over vlooien en hoe verschrikkelijk degoutant ze dat vond en zo. Ze heeft meer daar over gezeverd dan iets anders. Nano had niet eens vlooien. :catnoknow
Zijn er daarna ook nooit meer geweest maar altijd naar Heverlee gegaan dan (Hedwig Gielen). Daar waren we wel heel tevreden over.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 09 oktober 2009 - 08:47

Pixel zei:

Ik denk dat ik weet welke DA je bedoelt. Er is er volgens mij ook maar eentje in die straat. Wij zijn daar 1 keer geweest toen we nog boven de lidl woonden in Leuven. Pixel was toen nog klein en Nano ook, haar hadden we net. We waren daar absoluut niet tevreden van. Pixel had toen een of ander wondje of zo, we wisten niet wat het was. Zij ook niet. En Nano hadden we net dus we hadden haar ook meegenomen om haar eens laten na te kijken. Ze heeft Nano amper aangeraakt of bekeken toen. :catnoknow Toen we zeiden dat we haar net hadden van bij mensen thuis waar ze ook al buiten mocht, begon ze een hele uitleg over vlooien en hoe verschrikkelijk degoutant ze dat vond en zo. Ze heeft meer daar over gezeverd dan iets anders. Nano had niet eens vlooien. :catnoknow
Zijn er daarna ook nooit meer geweest maar altijd naar Heverlee gegaan dan (Hedwig Gielen). Daar waren we wel heel tevreden over.

hedwig is idd ook een goede dierenarts! Werkt samen met het pension en ons fara is daar in de tijd gesteriliseerd (toen ze daar nog zat omdat ik midden in verhuis zat)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 09 oktober 2009 - 09:02

Pixel zei:

Raar, want als wij langsgaan, krijgen ze allemaal altijd een volledige check-up (wegen, beluisteren, oren nakijken, gebit nakijken, ...) en we gaan ook altijd langs als er een kitten is bijgekomen bij ons om te laten inschrijven en die kijkt ze dan ook meteen helemaal na.

Toen Indy met zijn oogje op de sukkel was, ging zij net een paar dagen verlof nemen, en zei ze dat we haar toch altijd mochten opbellen als het erger zou worden (ipv naar de praktijk te moeten gaan van een DA waarmee ze een soort van permanentieregeling heeft voor als 1 van de 2 tijdelijk niet bereikbaar is), ze zou dan speciaal voor ons haar praktijk opendoen. :catscratchhead

Misschien dat ze ondertussen dan veranderd is qua houding ofzo, maar wij kunnen er in ieder geval niks slechts over zeggen...

Geplaatste afbeelding