Spring naar inhoud

- - - - -

e-mailexperts?

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1 Geplaatst 09 oktober 2009 - 14:17

Ik zit dus met een probleem...

Mijn e-mailadres van het school (op outlook) ontvangt wel alle mails, maar sinds ik eens een mail naar men oma heb gestuurd kan ik er geen meer versturen, iemand die weet wat te doen? :p

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 09 oktober 2009 - 14:20

Ik kan je niet helpen, maar ik heb nog wel eens gehoord dat een mail de rest van de mails kan blokkeren.

Hopelijk werkt het snel weer.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#3 Geplaatst 09 oktober 2009 - 14:20

zit er mss een te grote mail vast in je outbox (postvak uit)?

krijg je een of andere foutmelding?

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 09 oktober 2009 - 14:24

Als deze mail nog in je postvak uit staat ,moet je deze even verwijderen ,anders kan je idd geen mail meer versturen..
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 09 oktober 2009 - 14:58

ik heb dat ook eens gehad. Was iets met een update die gedaan moest worden. Maar vraag niet meer want mijn broer heeft het terug in orde gemaakt.

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 09 oktober 2009 - 16:26

Heel belangrijk is de foutmelding die je krijgt bij het versturen van je email hier even weer te geven, dan is de oplossing zo gevonden.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#7 Geplaatst 09 oktober 2009 - 16:31

Het verbinding maken met de server is mislukt. Onderwerp 'tutorship', Account: 'student.katho.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

dat komt erop

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 09 oktober 2009 - 16:38

Wordt waarschijnlijk tegengehouden door firewall of virusscan. In beveiliging kan je dit nazien
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#9 Geplaatst 09 oktober 2009 - 16:41

Kathleen zei:

Wordt waarschijnlijk tegengehouden door firewall of virusscan. In beveiliging kan je dit nazien

dat zou raar zijn, want als ik naar mijn eigen een mail stuur op een ander adres om te testen lukt het ook niet.
Eerst wel, maar sinds ik die mail naar men oma heb gestuurd niet meer...

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#10 Geplaatst 09 oktober 2009 - 16:51

Probeer toch eens je firewall en beveiliging uit te zetten en dan nogmaals verzenden.
nog steeds de foutcode?
dan even opnieuw je email account instellen.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 09 oktober 2009 - 19:06

crazy_catlady zei:

Het verbinding maken met de server is mislukt. Onderwerp 'tutorship', Account: 'student.katho.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

dat komt erop

Dit heeft NIETS met jou PC of email-instellingen te maken maar dit is een foutmelding dat er iets mis is met de mailserver van Skynet. Waarschijnlijk heeft die een storing of is er daar iets mis. Mijn advies is dan ook je provider (Skynet, Belgacom) te bellen en de storing door geven. Je kunt ook gewoon even wachten het het later nog eens proberen, vaak zijn die storingen van korte duur.

Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#12 Geplaatst 09 oktober 2009 - 19:48

kijk eens bij de instellingen van de e-mailaccount. (Extra - accounts)

als je bij de geavanceerde instellingen gaat kijken heb je een tabblad "uitgaande server" (ofzoiets, ik heb een Engelse outlook)

het kan zijn dat je het vinkje bovenaan moet aan/uitvinken.

welke versie van Outlook en van Windows gebruik je?