Spring naar inhoud

- - - - -

wat een ongelooflijk mooie

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:25

klompjes komen er van die pet plus met babypoeder!!!!!
net een zak gehaald en dat eerste pipi'tje was gewoon een prachtig klompje
wat een verschil met mijn andere kattenzand zeg :trance: die was "koek aan de onderkant van de kattenbak-vormend"

vraag:
ik heb 12,35€ betaald voor 15kg
is dat duur of goedkoop eigenlijk?

Bewerkt door Aldhissla, 09 oktober 2009 - 18:47.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:35

Ja he, ik heb een tijdje Extreme Classic gebruikt omdat er problemen waren met de pet plus klontervorming (was een slechte fabricatie of zoiets) en ik heb ook twee kattenbakken met de Cat's Best Eko Plus maar sinds ons Nelleke Stinkiewinkie was, ben ik terug overgegaan naar de Pet Plus en :hart: . Het hartje dat ik deze ochtend gekregen heb van de poezels was ook daarmee gemaakt O:) .

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:40

ewel naar aanleiding van dat hartje heb ik dus vandaag petplus gaan halen :ha
ik dacht: amai, is dat klontvormende???? wat heb ik dan nu...

ik heb trouwens 12,35€ voor 15kg betaald, is dat duur of goedkoop? :engel:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:44

Aldhissla zei:

ewel naar aanleiding van dat hartje heb ik dus vandaag petplus gaan halen :ha
ik dacht: amai, is dat klontvormende???? wat heb ik dan nu...

ik heb trouwens 12,35€ voor 15kg betaald, is dat duur of goedkoop? :engel:

Weet het eigenlijk niet. Ik heb vandaag een nieuwe zak gekocht maar ik heb eerlijk gezegd niet op de prijs gelet: ik had het toch nodig :engel: .

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 09 oktober 2009 - 19:39

ik denk dat dit relatief goedkoop is .. ik dacht dat ik zon 6€ betaal voor 4kg cat's best

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 09 oktober 2009 - 19:44

We nemen ook altijd pet plus met babypoeder en betalen ook rond de 13 euro.. Weet niet echt of dit duur is maar we vinden het de centen wel waard aangezien het heel gebruiksvriendelijk is!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 09 oktober 2009 - 22:13

ik gebruik ook petplus met babypoeder en ben daar zeer tevreden over
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#8 Geplaatst 10 oktober 2009 - 09:16

Wij gebruiken het al jaren en zijn zeer tevreden. De bakken staan hier naast onze chauffage en totaal geen geurhinder.
De prijs ja...maar het gaat wel veel langer mee dan sommige andere vulligen.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 13 oktober 2009 - 18:54

Wij hebben nog steeds die cat's best, die stoft veel minder, de klompjes blijven minder aan de pootjes hangen plus deze is ecologisch afbreekbaar en weegt minder (als je per kilo betaalt voor je grof vuil dan is cat's best véél voordeliger op termijn, zeker als je grote zakken daarvan gaat halen)

Ik heb toen ik bij tom en co werkte ongeveer elke kattenbakvulling getest, en ik vond deze prijs/kwaliteit het beste (alleen heb je niet dat lekkere babygeurtje maarja)

Eigenlijk is die met babypoeder op de moment goedkoper, maar op termijn duurder (tenzij je je kattenbkavulling gewoon in je tuin gooit natuurlijk...)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 13 oktober 2009 - 19:00

hier gaat die gewoon mee met de vuilkar :)
ben er nog steeds enthousiast over, nog nooit zo gemakkelijk de kattenbak schoongekregen en idd totaal geen geurhinder ^^
:dancer:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 17 oktober 2009 - 10:20

Dier zei:

Wij hebben nog steeds die cat's best, die stoft veel minder, de klompjes blijven minder aan de pootjes hangen plus deze is ecologisch afbreekbaar en weegt minder (als je per kilo betaalt voor je grof vuil dan is cat's best véél voordeliger op termijn, zeker als je grote zakken daarvan gaat halen)

Ik heb toen ik bij tom en co werkte ongeveer elke kattenbakvulling getest, en ik vond deze prijs/kwaliteit het beste (alleen heb je niet dat lekkere babygeurtje maarja)

Eigenlijk is die met babypoeder op de moment goedkoper, maar op termijn duurder (tenzij je je kattenbkavulling gewoon in je tuin gooit natuurlijk...)

Sluit me hier volledig bij aan maar omdat ons Nellemieke stinkiewinkie werd (stinkende diarree) ben ik wel moeten overstappen (want met Cat's Best Eko is de stank dan echt niet te harden). Voorlopig blijf ik er nog even bij en als alles verder loopt, zoals het nu loopt, kan ik weer overstappen.

Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#12 Geplaatst 17 oktober 2009 - 10:55

wij hebben hier niet veel keus alles met een lekker geurtje aan moeten we niet gebruiken Ramses begint direct teniezen en loop neus puur natuur voor meneer dus

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#13 Geplaatst 17 oktober 2009 - 21:26

Petplus en EC geven mooie klompjes ja...
Nu ze bij de Zoomart de EC niet meer verkopen, ga ik hem bij een Aveve halen en daar kost hij 14,.. euro voor 15kg...da's wel veel.
(De jumbobak heeft EC..de andere 3 kleinere Eco's best)