Spring naar inhoud

- - - - -

ervaring met nespresso apparaat en nescafé dolce gusto

• Log in om te reageren
68 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 10 oktober 2009 - 14:18

Ik ben eigenlijk een beetje verleid door nespresso en nescafé dolce gusto, op tv.
Heeft iemand met een van de toestellen ervaring?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2 Geplaatst 10 oktober 2009 - 14:30

Ik dacht dat Evelyn een nespresso machine had. Ziet er alvast veel mooier uit dan mijn senseo :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 10 oktober 2009 - 14:38

Wij zijn ook verleid, maar het is eigenlijk nog wel veel te duur voor altijd ook potjes erbij te kopen. Dan zijn we meer geïnteresseerd in zo'n maker voor Cappuccino/Latte/Machiato, maar daar betaal je al snel 500 euro voor en dat zal dan pas voor een paar jaar later zijn O:)

Bewerkt door Spanishke, 10 oktober 2009 - 14:38.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 10 oktober 2009 - 14:58

Spanishke zei:

Wij zijn ook verleid, maar het is eigenlijk nog wel veel te duur voor altijd ook potjes erbij te kopen. Dan zijn we meer geïnteresseerd in zo'n maker voor Cappuccino/Latte/Machiato, maar daar betaal je al snel 500 euro voor en dat zal dan pas voor een paar jaar later zijn O:)

wel, ik gebruik ook vaak met mijn senseo, gewoon poederkoffie van nestlé, want ik drink soms liters koffie. Dus als ik dan af en toe es zo'n specialeke kan drinken, dan valt da mss nog wel mee, ben die senseokoffies wat beu aan het worden
En mama zocht een senseo, dus dacht ik ( :x :twisted: ) : aha, die kan mss de mijne hebben, dan heb ik reden om een ander machien te kopen hé ;)

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 10 oktober 2009 - 18:33

Geen ervaring mee ik heb maar een senseo apparaat. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 10 oktober 2009 - 19:28

Hier ook enkel een senseo
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 10 oktober 2009 - 20:00

Wij hebben een nespresso. Wat wil je weten?

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 10 oktober 2009 - 20:11

Wij hebben een nespresso apparaat :d ik vind hem super lekker maar best wel kostelijk 0.33 voor 1 cubje, ik bestel elke maand 200 cubjes aan 66 € (geen verzendingskosten)
ik heb dat van ons op Kapaza gekocht, die mensen hadden dat gewonnen met een tombola :LOL:
op Kapaza staat het vol met nespresso apparaten, ook nieuwe !!
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#9 Geplaatst 10 oktober 2009 - 20:50

Het is wel hele lekkere koffie (volgens mijn man dan)
Ik drink zelf bijna geen koffie. Misschien 1 of 2 keer in het jaar ofzo. Ben meer een theemens. Maar de mildste koffie van Nespresso lust ik wel :)

Marc vind dit hele lekkere koffie. En dat je je eigen smaak kunt kiezen is natuurlijk ook wel prettig!

Het is wel duur inderdaad. Maar ach, aangezien er geen sloten koffie tegelijk doorgaat hier aangezien alleen Marc koffie drinkt, is het prima te doen.

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 11 oktober 2009 - 06:00

wel, ik durf eerlijk gezegd ni zo goed elektrische zaken zoals nespresso kopen via kapaza, je weet nooit hé....
die cups, kan je die gewoon in het warenhuis kopen, of moet dat idd online?
welk merk hebben jullie van nespresso?
Verdikke hé, van in de week nog naar de macro geweest, ipv daar es effe te kijken hé..... k zal nog es moeten teruggaan volgende week vermoed ik ...... :twisted:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 11 oktober 2009 - 06:56

verleid door nespresso of door die mooie man erbij  op de reclame :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#12 Geplaatst 11 oktober 2009 - 10:15

Hoe het in Belgie is met verkrijgbaarheid weet ik niet, maar in Nederland kun je de cups kopen bij de Bijenkorf of online. Ik weet niet of je bij nog andere winkels kan kopen, maar wij doen het online. Ze bezorgen heel snel! Als je doordeweeks voor 16 uur besteld, dan wordt het de andere dag geleverd. Ze leveren zelfs op zaterdag, dus dat is prettig. als je nu merkt dat je er bijna doorheen bent, dan bestel je gewoon online. Je kunt kiezen voor je betaling of je een acceptgiro wil of dat je vooraf wilt betalen met je creditcard. Wij kiezen meestal acceptgiro.

Je hebt meerdere soorten en maten van het apparaat. Wij hebben er toen een in de aanbieding gekocht. Het ligt er aan wat voor functies en vorm je zoekt. Zo was er eentje met meer functies, maar die vond ik zooooo lomp, die hebben we dus niet genomen. Het oog wil ook wat :)
Wij hebben een Krups. Werkt prima. Het enige dat ik mis in dit apparaat is dat ie niet automatisch uitgaat na een bepaalde tijd. Maar goed, zoveel energie eet ie ook niet ;) Gewoon voor het slapen gaan even controleren of ie uit is, en ook even controleren voor het naar werk gaan. Dat wordt al snel een gewoonte. En vergeet je het een keer dan is er nog geen man overboord, want hij staat niet heel warm te zijn aan de buitenkant ofzo.

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 11 oktober 2009 - 11:45

ramses zei:

verleid door nespresso of door die mooie man erbij op de reclame :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

staat daar een man bij op de reclame?? haha, daar benik immuun voor geworden vrees ik

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#14 Geplaatst 11 oktober 2009 - 13:13

Ik zou bijna zeggen dat je hier wel eens mag komen kijken en proeven hoe de koffie is. Mag je ook nog verschillende smaken uitproberen EN met de katjes knuffelen.

Maar om nou helemaal vanuit Leuven naar hier te komen alleen om de koffie te proeven.......... ;)
Je bent van harte welkom! (maar ik kan me goed voorstellen dat je dan liever dichterbij een bakkie gaat halen hihi)

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 11 oktober 2009 - 14:04

ginnie zei:

Ik zou bijna zeggen dat je hier wel eens mag komen kijken en proeven hoe de koffie is. Mag je ook nog verschillende smaken uitproberen EN met de katjes knuffelen.

Maar om nou helemaal vanuit Leuven naar hier te komen alleen om de koffie te proeven.......... ;)
Je bent van harte welkom! (maar ik kan me goed voorstellen dat je dan liever dichterbij een bakkie gaat halen hihi)

:lachen: :lachen: mocht je korterbij wonen, had ik je eraan gehouden maar idd, is wel wat ver om een koffieke te komen drinken hé