Spring naar inhoud

- - - - -

ervaring met nespresso apparaat en nescafé dolce gusto

• Log in om te reageren
68 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 11 oktober 2009 - 14:06

nespresso apparaat is toch wel een heel pak duurder dan het nescafé apparaat.......
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 11 oktober 2009 - 14:54

tash zei:

:lachen: :lachen: mocht je korterbij wonen, had ik je eraan gehouden maar idd, is wel wat ver om een koffieke te komen drinken hé

Snap ik! hihi
Maar dan hou je het toch gewoon in gedachten voor als je toch een keer in de buurt bent :LOL:
(met andere woorden, mocht je toch eens in Nederland zijn en je hebt een keer zin, dan ben je van harte welkom :) )

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 12 oktober 2009 - 05:56

tash zei:

:lachen: :lachen: mocht je korterbij wonen, had ik je eraan gehouden maar idd, is wel wat ver om een koffieke te komen drinken hé

heykes, hier mag je komen proeven hoor !!! ik woon niet zo ver van jou :LOL:
kan je terwijl de poesjes aaien :dancer:
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 12 oktober 2009 - 11:06

linda zei:

heykes, hier mag je komen proeven hoor !!! ik woon niet zo ver van jou :LOL:
kan je terwijl de poesjes aaien :dancer:

haha, mag da ook in den toekomst ;) ? T is hier nogal een hectisch gedoe met die verhuis in het vooruitzicht (allee, verre vooruitzicht). Ben al volop bezig om dozen in te pakken en heen en weer containerpark te rijden....
Dan komen we bij mekaar es koffie drinken hé :oops:

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 12 oktober 2009 - 14:50

tash zei:

haha, mag da ook in den toekomst ;) ? T is hier nogal een hectisch gedoe met die verhuis in het vooruitzicht (allee, verre vooruitzicht). Ben al volop bezig om dozen in te pakken en heen en weer containerpark te rijden....
Dan komen we bij mekaar es koffie drinken hé :oops:

heel goed :duim: kom maar af :dancer: :d
Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 12 oktober 2009 - 17:40

Er staat zo een toestel op m'n werk.  Ik heb er dus geen idee van hoe duur zoiets uitvalt, maar wat ik wel weet is dat het nogal straffe koffie is :s :trance: :8 .  Als ik 1 zo'n kopje gedronken heb voel ik mij precies of ik heb een overdosis caffeïne binnen :jump:

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#22 Geplaatst 12 oktober 2009 - 19:39

Marieke zei:

Er staat zo een toestel op m'n werk.  Ik heb er dus geen idee van hoe duur zoiets uitvalt, maar wat ik wel weet is dat het nogal straffe koffie is :s :trance: :8 .  Als ik 1 zo'n kopje gedronken heb voel ik mij precies of ik heb een overdosis caffeïne binnen :jump:

Dan heb je een sterke te pakken ja. Ze zijn er echt al heel mild. De kleur geeft aan hoe sterk het is. Welk kleurtje pak je meestal op werk?

Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 13 oktober 2009 - 07:45

ik neem de Volluto en Decaffeinato ;)
thuis kan je jou koffieapparaat aanpassen voor de hoeveelheid water, dat heb ik ook gedaan :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Benzaiten_*
Guest_Benzaiten_*

#24 Geplaatst 13 oktober 2009 - 09:49

Wij hebben een espresso apparaat:
Producten - Koffie en thee - espresso volautomaten - TCA5201

Zelf drink ik geen koffie, maar Danny is er zeer tevreden over.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 14 oktober 2009 - 11:56

ginnie zei:

Dan heb je een sterke te pakken ja. Ze zijn er echt al heel mild. De kleur geeft aan hoe sterk het is. Welk kleurtje pak je meestal op werk?

Het was een nieuw toestel en er zat een proefpakketje bij geleverd met verschillende soorten cupjes.  Ik heb een lichtgele genomen.  
De koffie uit een senseo vind ik ook niet dat, maar dit vond ik dan weer wat teveel van het goeie.  

Geef mij eigenlijk maar een homemade vers opgegoten koffietje, hmm!  Heerlijk.

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#26 Geplaatst 14 oktober 2009 - 12:06

Kheb een abonnement op elle Nederland genomen (vorige maand) en voor 96 euro ga ik een nespresso "le cube" ontvangen! Dat toestel kost in de winkel over de 200euro dus ikke blij!
We hadden hier op het werk nespresso , dat was voor de crisis hihi, en ik vind het de beste koffie, maar ik hou van straf!
Ze doen af en toe zoon actie, moet je maar eens kijken op elle.nl...en dan kan je ook nog elke maand de elle lezen :d

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#27 Geplaatst 14 oktober 2009 - 12:09

Deze: (hoop dat hij snel geleverd word :hart: )
https://secure1.nesp...85_2_be_nl.html

Hier de actie (is deze keer voor elle wonen en elle eten)
Cadeau: Nespresso Le Cube / Wonen / Abonneren / Acties / Home - ELLE NL

Je moet er wel nog een paar euros bijrekenen voor levering in Belgie, kweenie waar je woont? :)

Bewerkt door sneeuwwitje, 14 oktober 2009 - 12:11.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#28 Geplaatst 14 oktober 2009 - 15:40

allee, ik heb beslist : ik heb de nescafé dolcé gusto gekocht!!!!!! Ben nu de smaakjes aan het uitproberen maar ik moet mezelf wat tegen houden want er zitten er wat straffe tussen :trance: :trance: :trance: . Ik ben al zo een stresskieken, seves krijg ik door al die caffeine nog nevenverschijnselen.......... Dus ik moet echt zoeken naar een milde soort want als ik drie tassen straffe koffie durf te drinken, begin ik te bibberen als een riet :trance: :trance:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#29 Geplaatst 14 oktober 2009 - 18:28

Marieke zei:

Het was een nieuw toestel en er zat een proefpakketje bij geleverd met verschillende soorten cupjes.  Ik heb een lichtgele genomen.  
De koffie uit een senseo vind ik ook niet dat, maar dit vond ik dan weer wat teveel van het goeie.  

Geef mij eigenlijk maar een homemade vers opgegoten koffietje, hmm!  Heerlijk.

Gek, de meeste koffiedrinkers hier vinden de gele het lekkerst hihi
Probeer anders eens een rooie. Wel opletten welke rooie, want er zijn er volgens mij twee die erg op elkaar lijken. Pak dan de decaffainato (als ik het goed schrijf) niet de lungo, maar de gewone. Die is kracht 2. De gele is kracht 4. Als je de decafdinges lungo neemt is die kracht 5.

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#30 Geplaatst 14 oktober 2009 - 18:28

tash zei:

allee, ik heb beslist : ik heb de nescafé dolcé gusto gekocht!!!!!! Ben nu de smaakjes aan het uitproberen maar ik moet mezelf wat tegen houden want er zitten er wat straffe tussen :trance: :trance: :trance: . Ik ben al zo een stresskieken, seves krijg ik door al die caffeine nog nevenverschijnselen.......... Dus ik moet echt zoeken naar een milde soort want als ik drie tassen straffe koffie durf te drinken, begin ik te bibberen als een riet :trance: :trance:

Gefeliciteerd met je keuze! :LOL: Nu nog de lekkerste smaak vinden. Komt vast wel goed :)

Geplaatste afbeelding