Gisteren heb ik enkele foto's gemaakt van de twee poezeltjes.
Hier liggen ze nu wel vredig naast elkaar, maar ik denk dat het hen gewoon niet uitmaakte waar ze lagen omdat ze heel de tijd wild hadden gespeeld met de kattenspeeltjes.
Het is raar wat ze doen, de ene keer geeft Trixx Falcon enorm veel likjes, de andere keer zit hij hem te wurgen van het kan niet meer. (Ik denk dat Falcon ook een kleine verwonding aan zijn neusje heeft opgelopen toen Trixx weer zijn geweldadige bui had opgelopen, hij heeft namelijk twee kleine wondjes aan zijn neusje. Er is al een korstje op dus dat zal wel goed komen)
Maar ook hier zijn beelden van:
Altijd als Trixx dit doet zit Falcon te piepen van het kan niet meer. En zodra hij kan rent hij weg. Maar als Trixx hem nekeer met rust laat, zit Falcon wel op de staart van Trixx te springen en dan kan het gevecht weer beginnen.
Blazen doen ze niet meer naar elkaar, maar ze blijven nog wel vechten. Is dit wel spelen? Ik weet dat katten om te spelen ook vaak vechten maar het is gewoon zo zielig dat Falcon dan helemaal gewurgd wordt en zit te piepen van het kan niet meer.
Ik zit dus met wat gemengde gevoelens, de ene keer zit Trixx hem te likken (nooit andersom), de andere keer vechten ze alsof hun leven ervan af hangt.
Ook was Trix gisteren op Falcon gaan zitten toen hij aan het slapen was op de stoel. Trixx vond namelijk dat hij meer plaats verdiende dus is hij letterlijk en figuurlijk op Falcon gaan zitten.
Zijn ze nu vriendjes (aan het worden) of is het nog altijd een teken dat ze elkaar niet kunnen luchten?