Spring naar inhoud

- - - - -

Tv kijken

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 15 oktober 2009 - 11:50

Mijn poezen kijken heel intens naar programma's over dieren!! Hier zie je Maya kijken :LOL:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

soms al eens iets anders ook!
Geplaatste afbeelding

en onze Inka houdt wel van een partijtje tennis ('t was één van die Williams zussen)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#17 Geplaatst 15 oktober 2009 - 13:48

moet hilarisch zijn als je katten zo op tv reageren :ha :ha
hier geven geen van de 3 reactie op televisie :(

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 16 oktober 2009 - 14:20

Figaro keek ook heel graag tennis en voetbal O:) , Mimi is niet zo geïnteresseerd in televisie
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#19 Geplaatst 17 oktober 2009 - 21:33

:lachen: Leuke foto's!

Guest_raggedy cats_*
Guest_raggedy cats_*

#20 Geplaatst 17 oktober 2009 - 22:08

Ons Luna kijkt altijd mee met mij , tv of pc maakt niet uit. Als ik op de pc bezig ben een spelletje te spelen of photoshoppen dan kijkt ze wel een hele tijd gefascineerd naar het pijltje :love3:

Sjalot
Sjalot
  • 128 berichten
  • 8 katten

#21 Geplaatst 17 oktober 2009 - 23:31

catherine zei:

:LOL: :LOL: :LOL: Snorre kijkt op de duitse post naar het programma over het adopteren van dieren. Effe zien of ze allemaal een gouden mandje zoals ik krijgen. :)

Inderdaad! Elke zondag zitten we samen voor de buis! :x
Groetjes van Charlotte

6 Maine Coons & 2 Heilige Birmanen

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 18 oktober 2009 - 00:00

:ha :ha Grappige foto's. Santos is hier heel soms wel eens geïnteresseerd, maar als hij dan achter de TV gaat kijken en hij ziet niets, dan zie je wel de teleurstelling op zijn snoetje. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_moontje_*
Guest_moontje_*

#23 Geplaatst 20 oktober 2009 - 19:34

Merlin en Morris vinden vooral paarden interessant. Maar ja, soms lopen ze uit beeld en dan zitten ze naast de televisie te kijken of de paarden daar misschien uit komen :LOL: .
Kennen jullie het tweede deel van Lord of the Rings? Daar is een scene met veel paarden. Ik ken die van buiten omdat de katten die iedere keer weer willen zien. Zodra die paarden in beeld zijn gaan de oortjes omhoog en zijn ze heel alert. Als de paarden dan weg zijn zitten ze achter de tv te miauwen tot ik de dvd weer terug gespoelt heb, word ik een beetje :bleh: van....
Mijn computer is ook een bron van onophoudelijke fascinatie. Dat pijltje doet het er gewoon om! Dan zitten ze allebei als 2 sfinxen naast de monitor en proberen het pijltje te vangen. Wat erg irritant is als je probeert te werken :evil:

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 22 oktober 2009 - 20:49

seonimtje zei:

Hier kijk Jasmine ook TV. :)
Vandaag weer gekeken naar "Thuis"

Bijgevoegde thumbnails

• 102_0717.JPG

Guest_cindydk_*
Guest_cindydk_*

#25 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:54

Mijn twee oudste katten zijn niet echt geïnteresseerd in tv kijken behalve als er baby's beginnen te huilen :)
tommeke die nu 8 weken oud is kijkt daarentegen altijd mee naar tv. van het ogenblik dat hij merkt dat de tv aanstaat betrappen we hem erop dat hij op zijn gemak meekijkt :LOL:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 28 oktober 2009 - 14:05

Shiva had weinig of geen interesse in de TV, tot ik vrijdag 'Finding Nemo' opgezet had. Hij heeft meer dan een uur op de mat voor de televisie gekeken en echt kijken naar die visjes. Kopje van links naar rechts... Echt grappig om te zien! :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#27 Geplaatst 28 oktober 2009 - 15:12

Onze Ceylan heeft totaal geen interesse in de tv, Magic daarentegen....
Hij kijkt graag naar kinderprogramma's zoals de Teletubbies, de Wawa's enz... (weet eerlijk gezegd niet wat hij aan deze programma's heeft :catscratchhead )

Bijgevoegde thumbnails

• Magic Abesh.jpg

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#28 Geplaatst 29 oktober 2009 - 08:33

Hier heb ik ook poezels die graag naar de TV kijken.
Gaan soms ook van boven op de TV kast liggen en dan met de pootjes naar het scherm.
Soms zitten ze dan nog te babbelen er bij ook.
Leuk op te horen en te zien.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 30 oktober 2009 - 15:07

:LOL: :LOL: :LOL: Onze vorige kater vond Madagascar en van die dingen ook super om naar te kijken :lachen: . Voor de rest toonde hij ook weinig interesse in TV.

Hij ging wel vaak bovenop onze oude TV zitten (in de tijd dat de TV-toestellen daar nog de ruimte toe boden) en hij deed niet liever dan met zijn pootjes over de bewegende beelden te zwierelen.  
Hij is er zelfs op die manier verschillende keren in geslaagd om het toestel uit te schakelen, waarschijnlijk tgv statische electriciteit of zo.  In alle geval, we schrokken ons een bult telkens dat gebeurde.

Fientje en Chopin zijn soms ook eens geïnteresseerd, ook vooral in tekenfilms en ook in diertjes, voornamelijk in katjes en in vogeltjes dan. Die laatste vinden ze meestal wel interessant, ze luisteren waar die geluidjes vandaan komen of ze reageren als ze een andere poes op beeld zien :lachen: . Ze kunnen soms zitten kijken naar tv, dan gaan ze vlak voor het scherm op de grond zitten en dan volgen ze het beeld mee, precies alsof wij in de cinema op de eerste rij zouden zitten :ha .

Bewerkt door Marieke, 30 oktober 2009 - 15:12.

Geplaatste afbeelding

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#30 Geplaatst 01 november 2009 - 13:29

Hier vinden ze vooral de Wii erg leuk :mrgreen:

wiifit.jpg