Spring naar inhoud

- - - - -

sisalpalen gezocht!

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 14 oktober 2009 - 17:02

Hoi!
Zoals iedereen ondertussen weet heb ik een leuke krabpaal gekocht, maar die palen zijn van "gewone" afmeting (diameter 8cm en hoogte 40cm). Mori ligt wel ongeveer heel de dag in dat bovenste hangmatje, waardoor die paal al helemaal krom getrokken is. Ik heb dat hangmatje al gedraaid zodat het een beetje steunt op het nabijgelegen plankje, kwestie dat Mori niet op de grond zou vallen als het los zou komen.

Ik vraag me af waar ik zo'n dikkere sisalpalen kan kopen aan betaalbare prijs, want ik heb er al een paar gevonden maar ik vind dat precies nogal duur voor zo'n paal (16 euro ofzo voor zo één paal :gek: )

Enfin als ik dat niet goedkoper vind zal ik dat wel aanschaffen aan die prijs, maar die krabpaal zelf heeft me nog geen 70 euro gekost dus zou het wel zot zijn om zoveel te betalen voor één paaltje dan...

iemand ideetjes?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 14 oktober 2009 - 17:09

Petfun? Wel duur, maar oerstevig!

(Zijn echt houten palen met sisal rond, dus niet zo'n kartonnen koker met sisal rond)

http://shop.petfun.d...sisalstamm.html

Zou zelfs nog niet zo heel duur zijn, zo'n 25 euro, maar dan wel nog verzendkosten (geloof dat dat 8 euro is ofzo)

Edit:Woeps, is duurder dan die paal waar jij het over had...

Bewerkt door Smitten Kitten, 14 oktober 2009 - 17:35.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#3 Geplaatst 14 oktober 2009 - 21:25

Ik heb hier een plafondspanner gekocht voor mijn krabpaal en ze hebben hier ene ongelooflijk goede service: cado-online.nl - uw online dierenwinkel voor kattenvoeding, hondenvoeding, krabpalen, kattenpension.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 14 oktober 2009 - 21:35

Ik heb ook verleden jaar een paal gekocht en 17€ er voor betaalt, was wel in een winkel. En dan hadden ze de juiste diameter niet meer van de schroef dan hebben wij nog een schroef moeten laten maken met dikkere diameter aan ene kant dan aan de andere kant. Mijn krabpaal kwam van bij Tom en Co en na een maand was de paal doorgezakt aan één kant, fabrieksfout. Ik kreeg een nieuw onderdeel maar de diameter was niet goed en ik kreeg het antwoord dat die andere maat niet bestond. Ik moest het daar mee doen. Dus daar koop ik zeker al geen krabpaal meer.  

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 16 oktober 2009 - 21:37

:trance: gezellig!

ik heb ondertussen nog iets goedkopers gevonden denk ik...maar moet nog alles eens uitpluizen qua verzendingskosten..