Spring naar inhoud

- - - - -

Gras maaien...

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1 Geplaatst 15 oktober 2009 - 09:43

Sorry voor mijn vreemde vraag maar ik weet het gewoon niet.
Ik zou hoognodig mijn gras nog moeten maaien voor de winter en ik had mij al heel de week voorgenomen om dat vandaag te doen omdat beide kindjes vandaag niet thuis zijn.
Nu mijn vraag, mag je gras afrijden als het heeft gevroren????
Ik heb nl. geen idee of dat wel mag. :x
Iemand???????????????

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 15 oktober 2009 - 09:48

*mikkeke* zei:

Sorry voor mijn vreemde vraag maar ik weet het gewoon niet.
Ik zou hoognodig mijn gras nog moeten maaien voor de winter en ik had mij al heel de week voorgenomen om dat vandaag te doen omdat beide kindjes vandaag niet thuis zijn.
Nu mijn vraag, mag je gras afrijden als het heeft gevroren????
Ik heb nl. geen idee of dat wel mag. :x
Iemand???????????????

De zon schijnt er waarschijnlijk al op dus deze middag moet dat toch wel lukken hoor. Als je gedaan hebt, mag je ook naar hier komen :hug: .

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#3 Geplaatst 15 oktober 2009 - 09:49

Joloka zei:

De zon schijnt er waarschijnlijk al op dus deze middag moet dat toch wel lukken hoor. Als je gedaan hebt, mag je ook naar hier komen :hug: .

whaahaaa liever niet, het is niet mijn meest favoriete jobje. Het is dat het nodig moet gebeuren.......

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 15 oktober 2009 - 10:03

Vanmiddag als het wat warmer is zal dat zeker geen kwaad kunnen hoor. Ik zou het nu wel niet te kort afrijden.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#5 Geplaatst 15 oktober 2009 - 10:09

moet best wel droog zijn voor het afrijden, dus hopelijk staat de zon er goed op.

aspoous
aspoous
  • 39 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 15 oktober 2009 - 10:15

Hier waren ze deze ochtend het gras op het bevroren voetbalveld aan het afrijden. Best wel grappig omdat je heel goed kon zien waar die met zijn maaier al gereden had.