Spring naar inhoud

- - - - -

Ik word knetter van Faizu

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 18 oktober 2009 - 09:35

Sinds kort heeft meneer een rare hobby.
Hij krabt 's nachts aan het slaapkamerraam (heb kattenluik beneden hoor) en het is een oud raam en hij heeft het al twee keer met hels lawaai open gestoten. Sinds kort sluit ik het dus maar niet meer, als hij de luxaflex opzijduwt maakt al lawaai genoeg :s . Maar dus, hij komt binnen en gaat dan wat rondlopen in de slaapkamer en legt zich ergens OF hij gaat aan de deur staan krabben, of aan de deur van mijn zoon z'n kamer waar hij niet binnen kan. Als ik dan opsta en naar beneden ga, gaat hij mee en als ik terug naar boven ga...gaat hij weer terug mee :catscratchhead
Kortom, hij heeft het heen-en-weer en ik word er gek van. Ik heb geen zin om de hele winter m'n raam open te laten, ik ben kouwelijk.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 18 oktober 2009 - 18:16

Misschien 's nachts binnenhouden tijdens de winter?
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 18 oktober 2009 - 19:17

Tigri hier heeft ook zo een smerige gewoonte om 's nachts rond 4 uur naar buiten te willen langs het slaapkamer raam.
Dus rolluik optrekken, venster open doen en mr buiten laten, alles weer dicht doen en mijn bed weer inkruipen.
Maar nu het kouder wordt komt tigri dan een uur later terug langs daar naar binnen, eerst een hels kabaal maken aan de rolluik zodat je toch verplicht bent om op te staan en hem weer binnen te laten.
Nu laat ik zelfs de rolluik als hij naar buiten is al niet meer af. En je kan hem met geen macht binnen houden want hij miauwt heel hard en stoot dingen om zodat je van miserie hem buiten laat. Ik begin ergens een slaap tekort te krijgen. pfft. :evil:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 19 oktober 2009 - 06:09

Poezels eh :LOL:
Calvin heeft ons deze nacht voor het eerst in weken nog eens laten doorslapen :dancer:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#5 Geplaatst 19 oktober 2009 - 06:34

Ramses ging in het begin ook altijd krabben aan de deur van de dochter ik heb toen nachten na elkaar opstaan en met een nee vingen naar beneden doen gaan na een paar dagen was het gedaan maar af en toe gaat hij het nog eens proberen om tezien of ik het vergeten ben :o

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#6 Geplaatst 19 oktober 2009 - 08:37

ramses zei:

Ramses ging in het begin ook altijd krabben aan de deur van de dochter ik heb toen nachten na elkaar opstaan en met een nee vingen naar beneden doen gaan na een paar dagen was het gedaan maar af en toe gaat hij het nog eens proberen om tezien of ik het vergeten ben :o

:LOL:

Mijn katten hebben altijd vrij in huis kunnen rondlopen deuren stonden altijd open, maar sinds we in dit huis wonen gaat dat niet meer, ik wil niet dat de honden naar boven komen, onze slaapkamer is veel te klein om er twee grote honden te hebben, dat vind ik niet zo fris ruiken dan. Vannacht is mijn man op gestaan om Faizu  naar beneden te brengen :x

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 19 oktober 2009 - 20:46

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 20 oktober 2009 - 11:34

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding