Spring naar inhoud

- - - - -

met de katjes naar buiten geweest

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 18 oktober 2009 - 15:44

om en om weleenswaar,was heel spannend voor mij en hun .stevie (de durfal)vond het fijn maar was niet zo heel erg ondernemend,heeft wel lekker wat gras gegeten en lekker int zonnetje gezeten .de vervoermand achter op m,n fiets was voor hun wel heel erg veilig(dat vonden ze heel fijn )carlos (de wat bangere kat)was heel ondernemend ,overal snuffelen en achter de blaadjes aan ,toen er mensen aankwamen wou hij in zo,n prullebakje kruipen hahahaha in het water daar waren een paar eenden wild aan het spetteren en dat vond ie heel eng en nog veel interesanter.ben er achter het is heel veilig mits je oppast met honden en hun tuigje een beetje in de gaten houd .wou het toch ff delen ben met beiden ongeveer een klein uurtje buiten geweest

tineke
tineke
  • 242 berichten

#2 Geplaatst 18 oktober 2009 - 15:45

tineke zei:

om en om weleenswaar,was heel spannend voor mij en hun .stevie (de durfal)vond het fijn maar was niet zo heel erg ondernemend,heeft wel lekker wat gras gegeten en lekker int zonnetje gezeten .de vervoermand achter op m,n fiets was voor hun wel heel erg veilig(dat vonden ze heel fijn )carlos (de wat bangere kat)was heel ondernemend ,overal snuffelen en achter de blaadjes aan ,toen er mensen aankwamen wou hij in zo,n prullebakje kruipen hahahaha in het water daar waren een paar eenden wild aan het spetteren en dat vond ie heel eng en nog veel interesanter.ben er achter het is heel veilig mits je oppast met honden en hun tuigje een beetje in de gaten houd .wou het toch ff delen ben met beiden ongeveer een klein uurtje buiten geweest
ze wouden wel beiden een keer op m,n fiets kruipen de mand weer in maar de fiets zelf vonden ze geen enkel probleem

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 18 oktober 2009 - 17:51

:LOL: :LOL: :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 18 oktober 2009 - 18:03

Och hoe leuk :heart:

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 19 oktober 2009 - 17:45

Leuk hé, ze kunnen daar toch zo van genieten. Ik probeer toch ook 1 x per week met Shiva buiten te komen. Hier in het dorp zijn ze al gewoon dat ik met mijn kat ga wandelen...

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 20 oktober 2009 - 10:50

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tineke
tineke
  • 242 berichten

#7 Geplaatst 20 oktober 2009 - 20:43

Fieke zei:

Leuk hé, ze kunnen daar toch zo van genieten. Ik probeer toch ook 1 x per week met Shiva buiten te komen. Hier in het dorp zijn ze al gewoon dat ik met mijn kat ga wandelen...
ja ze vonden het echt leuk wil het zowiezo altyd ff lekker doen int weekend bij redelijk weer en als het weer wat warmer is