Spring naar inhoud

- - - - -

Noten?

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 oktober 2009 - 08:08

Dit weekend weer een raar trekje ontdekt bij Shiva. Hij is verzot op... noten. (Okkernoten). :catscratchhead Met dit seizoen staat er bij mij een bakje noten en als ik er eentje kraak, komt hij aangestoven en doet al het mogelijke en onmogelijke om een stukje noot te pakken te krijgen. Ik kon hem er echt niet bij vandaan houden en heb hem maar een stukje noot gegeven... Is dit goed/slecht/gevaarlijk voor katjes?
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 19 oktober 2009 - 08:21

Ik zou het niet geven hoor. Wel de noot zelf zodat hij ermee kan spelen. Maar zeker niet van laten eten.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 19 oktober 2009 - 08:22

Ze verteren noten gewoon helemaal niet... Pixel ging bij ons vroeger ook met een stukje lopen (lees: ze pikte het gewoon voor je de tijd had om te reageren), maar toen ik zag dat dat helemaal niet verteerd wordt in hun lichaam en dat gewoon met de stoelgang naar buiten komt zoals het naar binnen is gegaan, dacht ik dat dat toch niet zo gezond kon zijn... Nu let ik er dus echt wel op dat ze er niks meer van opeten! Al gaan ze er wel niet dood van als ze een keer een stukje noot opeten hoor, maar vond het toch maar eng dat er een volledig stuk noot in de kattenbak lag... :louche:
Geplaatste afbeelding