Spring naar inhoud

- - - - -

Zwarte dag voor mij

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#31 Geplaatst 20 oktober 2009 - 13:24

Ongevallen gebeuren helaas, bij een vroegere buurvrouw is ook een ongeval met een kipraam gebeurd, de hele keuken hing vol bloed, gelukkig was de poes niet levensgevaarlijk gekwetst. Ik heb hier zelf 1 kipraam, deur eigenlijk, maar die is kapot, gaat helemaal open als ze in kipstand staat, maar zelfs als ze blijft zitten, kunnen de katten er gewoon niet door.
Rust zacht kleine schat, wat een afschuwelijk einde!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#32 Geplaatst 20 oktober 2009 - 13:32

Ohhh bah wat een vreselijk naar nieuws.
Ik kan me voorstellen dat het je vreselijk veel pijn doet.

toevallig hadden wij het gisteren hier nog over kipramen. Wij hebben 2 hele kleintjes, 1 in de hal waar ze eigenlijk met geen mogelijkheid bij kunnen en 1 in het toilet. Die in de hal durf ik dus ook niet zomaar zonder toezicht open te zetten terwijl ze er naar mijn idee nooit bij kunnen maar het idee alleen al. Tja, en het toilet die deur zit dan toch dicht dus daar kunnen ze al helemaal nooit bij.

Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#33 Geplaatst 20 oktober 2009 - 13:43

dit verhaal is jammer genoeg niet het eerste dat ik hoor en zal jammer genoeg niet het laatste zijn ook. veel mensen zijn nonchalant op die dingen en denken niet na: een kat is geen mens en redeneerd ook gans anders: alle zaken die veilig zijn voor mensen kunnen een groot gevaar zijn voor katten ...

veel sterkte allesinds

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 20 oktober 2009 - 13:49

Ik ben hier ook zo voorzichtig met bepaalde dingen.

- altijd de toiletdeur dicht
- altijd het deksel van het toilet dicht
- elektriciteit af van het fornuis (Athena heeft dat eens per ongeluk in gang gezet, gelukkig was ik thuis en heb het ergste kunnen voorkomen)
- elektriciteit af van het wasmachine

Nu ook, de kleintjes lopen al rond :o en heb een stuk afgemaakt zodat ze niet in heel het appartement kunnen rondlopen. Mag er niet aandenken dat er ééntje onder de koelkast kruipt en er niet meer onderuit kan terwijl ik weg werken ben.

Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#35 Geplaatst 20 oktober 2009 - 14:25

je kan inderdaad niet voorzichtig genoeg zijn, ik mag het mij niet inbeelden wat ik zou doen moest één van ons katten zo iets tegenkomen :s ik vergeef het mij nooit

Guest_shivers_*
Guest_shivers_*

#36 Geplaatst 20 oktober 2009 - 14:58

Mijn god Martine... wat vreselijk ... zit hier met de tranen in mijn ogen :( :( :(
op zo'n momenten baal ik dat ik niet dichterbij je woon, anders kwam ik naar je toe om met je mee te huilen....
Dikke knuf meid.
Lieve Dalila, rust maar zacht. Je zal een mooi, stralend sterretje zijn.....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 20 oktober 2009 - 15:02

:( :( :( , veel sterkte met dit droevige nieuws :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#38 Geplaatst 20 oktober 2009 - 15:05

Owww das erg..
kwist eerlijkgezegd niet dat het gevaarlijk was...
Ik liet ze altijd openstaan op mijn vorig appartement, nu heb ik er enkel in mijn slaapkamer en daar mag ze niet ... :(

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 20 oktober 2009 - 15:06

Veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 20 oktober 2009 - 15:11

Veel sterkte Martine! :hug: Wat vreselijk. Wij hebben hier ook twee zulke ramen, maar die staan nooit open. Ik mag er niet aan denken :(

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 20 oktober 2009 - 16:28

Wat verschrikkelijk!
Krijg er de tranen in mn ogen van :cry:
Veel sterkte Martine :hug:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#42 Geplaatst 20 oktober 2009 - 16:38

hoe verschrikklijk! :( en wat een pijnlijke dood! :(
Orli heeft ook eens vastgezeten in het raam toen het op kip stond, je beseft niet altijd van alles hoe gevaarlijk het is... Sindsdien zijn we hier ook heel voorzichtig mee! In mijn kamer staan de ramen alleen op kip als men deur open is, en voor de rest worden ramen niet meer op kip gezet als de poezels erbij kunnen... Ik zal nooit de paniek vergeten die ik in men arme meid haar oogjes zag toen :(

Heel veel sterkte!! :hug:
Die handleiding is misschien wel echt een goed idee... als zijn het gewoon enkele tips waar ze op moeten letten.... Personeel dat het beste voorheeft met zijn katten zal hier toch zeker in kijken, vaak besef je gewoon niet het gevaar in alles. Zeker voor klanten die nog niet zoveel ervaring met katten hebben... Wie weet kan dit zo'n voorvallen wel voorkomen...

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 20 oktober 2009 - 16:42

Och, wat afgrijselijk zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat is dit erg zeg, zo'n "stomme" manier! Een jong dier dat ziek wordt en overlijd is al zo vreselijk maar dit is helemaal onverteerbaar.
Heel, heel veel sterkte. :(

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#44 Geplaatst 20 oktober 2009 - 18:07

veel sterkte :hug

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#45 Geplaatst 20 oktober 2009 - 18:21

Van dit nieuws krijg ik koud.
Sterkte Martine. :hug:
Mijn Bisou is vijf jaar geleden ook zo aan haar einde gekomen.
Dat beeld zit op m'n netvlies gebrand. :cry:
Dit zal me geen tweede keer gebeuren, alleen super erg dat er een voorafgaande moest zijn.

Bewerkt door kiki, 20 oktober 2009 - 18:37.

Geplaatste afbeelding