Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

wat heeft je kat je al aangedaan?

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#16 Geplaatst 20 oktober 2009 - 21:12

ben net tegen een punt van een kast aangelopen met rennen door de woning met zo,n hengel met een lange veer eraan auw maar buiten wat krasjes van hunzelf niks nog (wel hoofdpijn nu)

aspoous
aspoous
  • 39 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 21 oktober 2009 - 09:24

vorige zomer toen het warm 's nachts was lag ik blijkbaar op mijn deken toen ze met z'n 2-en voorbij kwamen gedaverd en niets beter vonden dan even lekker over mij te lopen en schoon goed af te duwen ... heb nu een schoon streepje van 20 cm op mijn onderbeen staan :evil:
voor de rest klein littekentjes die je wel altijd hebt als je katten hebt zeker

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#18 Geplaatst 21 oktober 2009 - 09:57

:ha :ha goh met Syrah valt het heel goed mee, alleen aan mijn rug heb ik altijd krassen omdat ik ze elke morgen en elke avond MOET op mijn schouder nemen om te knuffelen...en dan gaan die nageltjes in mijn vel, maar ze spint zo lief in mijn oor :love4:
Maar mijn vorige kater, Hairy, dat was iets anders...
(die heb ik helaas heb moeten weggeven aan iemand met een tuin omdat hij een te wilde tijger was voor een appartement, dat was echt niet te doen, zo gefrustreerd die was op het einde...) die had de gewoonte om langs mijn been naar boven te klauteren en als ik geluk had had ik een broek aan anders... O:)
heel schattig toen hij klein was maar wat minder schattig als hij groter wierd...
Pijnlijk!

Bewerkt door sneeuwwitje, 21 oktober 2009 - 09:58.

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#19 Geplaatst 21 oktober 2009 - 22:19

Hier geloven vooral mijn kleren er aan ... Overal zijn wel nagels ingestoken zodat ik gewoon kleren draag met minuscule gaatjes in :d
En voor de rest, schrammen op mijn handen als ik met de poesjes aan het spelen ben. Trixx en Falcon sjeezen ook door de kamer, en als er dan mensen liggen te slapen op de grond (op matrassen weliswaar.. :) ) dan krijgen die dus enorm veel poten in hun gezicht gekregen :) Gelukkig laten ze mij rustig slapen.

Voor de rest valt het goed mee :) Soms eens een bijtje, soms een klop (inclusief nagel), het moet er maar bijgenomen worden hé ;)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 22 oktober 2009 - 10:25

daarnet heeft toulouse tijdens het uithalen naar een veertje keihard in mijn vinger geklauwd, met 1 klauw... precies een naald in mijn vinger...
:(
deed best veel pijn

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 22 oktober 2009 - 10:39

toen Flanel kleiner was had ik regelmatig krabben op mijn rug,
ze vond het namelijk leuk  op mijn rug te springen terwijl ik 'kakjes uit de bak vistte',
en soms gleed ze eraf met alle gevolgen vandien

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#22 Geplaatst 22 oktober 2009 - 11:16

Bix is ooit als kitten langs mijn been omhoog geklommen. en ik had een linnen broek aan! Dat deed pijn.

Voor de rest komt er af en toe een nageltje bij het spelen.

Gelukkig zijn alle verwondingen van voorbijgaande aard

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 22 oktober 2009 - 12:16

Hier ook tot hiertoe enkel maar wat krassen van nageltjes, maar vind het niet erg als het tijdens hun spelen gebeurt. En dankzij de rescue zalf worden het geen littekens :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

jane
jane
  • 43 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 22 oktober 2009 - 20:40

Als ik dit allemaal lees begin ik toch schrik te krijgen :o
Onze twee katjes kruipen ook langs mijn broek (jeans) omhoog.
Misschien kan ik ze dat beter verbieden ?
Ik dacht dat alleen kleine katjes dat deden, maar dat is precies verkeerd gedacht.
Als ik in de zomer met korte broek loop heb ik het toch liever niet ;)

Guest_Dré_*
Guest_Dré_*

#25 Geplaatst 22 oktober 2009 - 20:55

Roestie, een geschifte kater die ik voor en een tijdje samen met Néle had lag eens een keertje (een zeldzaamheid) rustig op mijn schoot te slapen toen Dréke van de late shift thuiskwam en aan de deur aanbelde, waarop Roestie prompt in mijn gezicht vloog ... het litteken is nog te zien.
Verder heb ik nooit iets voor gehad met mijn poezels.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 26 oktober 2009 - 09:41

Dré zei:

Roestie, een geschifte kater die ik voor en een tijdje samen met Néle had lag eens een keertje (een zeldzaamheid) rustig op mijn schoot te slapen toen Dréke van de late shift thuiskwam en aan de deur aanbelde, waarop Roestie prompt in mijn gezicht vloog ... het litteken is nog te zien.
Verder heb ik nooit iets voor gehad met mijn poezels.

:s
Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 26 oktober 2009 - 09:49

Mijn buik staat ook constant vol met krabjes en wondjes alsook m'n handen en m'n voorarmen. Af en toe heb ik ook lidtekens op net rug. Wel heb ik nog een streepje dat nooit helemaal weggetrokken is die een zwerfkat me eens toegebracht heeft en m'n dochter is vorig jaar tot bloedens toe gebeten door haar gestresseerde kater. Die heeft echt een lidteken dat niet meer zal weg gaan.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 26 oktober 2009 - 16:50

Ik enkel een litteken op mijn arm. Daar heeft Sloeber eens een keertje zijn nagel diep ingezet! Niet expres, het dutske schrok, ik ook van zijn reactie en hij daarna nog meer... :s

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#29 Geplaatst 26 oktober 2009 - 17:07

bij clyde stonden mijn handen altijd vol kretsen
bij charlie en casper , bijna nooit kretsen heel af en toe , maar wel beetjes van casper het bijtertje :) en nageltjes als ze zich goed voelen en ze zo trekken
maar voor de rest niets

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#30 Geplaatst 26 oktober 2009 - 17:22

lichamelijk nog niet veel buiten af en toe eens een klein krabje, maar das echt uitzonderlijk.
De materiele dingen die Calvin al kapot gedaan heeft daar valt niet aan te beginnen om dat op te noemen :LOL: