wat heeft je kat je al aangedaan?
#31 Geplaatst 27 oktober 2009 - 15:36
Geen littekens hier.
Al zijn de kittens nu wel in zotte buien en als ze in de zetelspringen hebben ze soms wel eens ons been vast. Maar erg pijn doet dat niet, hun nageltjes zijn wekelijks geknipt...
Enkel tijdens het wassen moet ik enorm uitkijken, maar tot littekens is het nooit gekomen.
#32 Geplaatst 27 oktober 2009 - 15:54
#33 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:17
Dré zei:
Verder heb ik nooit iets voor gehad met mijn poezels.
Ik heb die kater moeten laten inslapen toen ik zwanger was van mijn dochter en hij de buurvrouw in haar huis was gaan aanvallen en deze op spoed verzorgd moest worden. Het was een pracht van een beest. Toen we eindelijk een DA vonden die het wou doen (ze is nu onze vaste DA), maar ook eerst weigerachtig was want het was midden maand juli ... ze heeft hem door zijn mandje moeten spuiten omdat hij niet aan te raken was ... ze zei dat we er 3 jaar te lang aan bijgehouden hadden.
Wij huilden wel tranen met tuiten ... maar toen ons dochter er uiteindelijk was en ik zag wat baby's en kleuters avonturen was ik blij dat ik die beslissing had genomen want mijn babymeisje zou verminkt geweest zijn, zeker weten ...
#34 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:17

Hier ook nog geen blijvende littekens aan overgehouden. Heel vaak es krabbels , en beetjes, maar die zijn na een paar dagen wel verdwenen.
Puma heeft vorige week wel serieus gekrabbeld in mijn nek, maar dat was mijn fout. Hij lag te slapen, in mijn wasmand met kleren die ik wou strijken, en ik heb hem opgepakt en verlegd. Maar hij was natuurlijk wakker geworden en serieus verschoten.
En van Pepsi heb ik een 2tal maand geleden een snee in mijn lip gehad: hij sprong bij mij in de zetel, maar mijn blikje cola stond daar. Dat stootte hij dus om, verschoot van de natte aan zijn poep, en sprong tegen mij op. En met zn nagel recht in mijn lip.
Voor de rest zien vooral mijn kleren af, ook hier veel kleren met piepkleine gaatjes in.
#35 Geplaatst 27 oktober 2009 - 21:41

#36 Geplaatst 29 oktober 2009 - 15:50
Peggie zei:

laat ons weten hoe het ging

#37 Geplaatst 29 oktober 2009 - 19:45

#38 Geplaatst 04 november 2009 - 12:56
Gisterenavond waren we tv aan t kijken en ik had Axxes op mijn schoot. Hij was echter zo diep in slaap dat hij te laat doorkreeg dat hij wat aan het wegzakken was. Ineens schrikt hij wakker en haakt met 1 nagel in mijn bovenbeen vast terwijl hij helemaal op de grond zakt. Gevolg: zijn 1e nagel zat helemaal in mijn been, er is een stukje vel weg en ik kan bij wijze van spreken "in" mijn been kijken door het gaatje. Ik denk dat de buren me hebben horen "kaïeten" van de pijn. AUWWWWWWWWW!!!! Heb het onmiddellijk ontsmet en het ziet er ok uit vandaag, maar amai! De tranen stonden in mijn ogen van de pijn gisterenavond.

#39 Geplaatst 04 november 2009 - 14:11

#40 Geplaatst 08 november 2009 - 14:25
Gevolg: Falcon grijpt zijn klauwen in mijn vriend zijn arm en krast gewoon enorm diepe sneden in zijn arm (waar zijn aders ook zitten). Nu zijn daar dus drie enorme sneden in zijn arm en lijkt het alsof hij aan zelfverminking doet!

En het erge van al was nog dat mijn vriendje Falcon een tik op zijn hoofdje gaf omdat dit echt niet mocht, en Falcon maar blazen naar hem hé!

#41 Geplaatst 19 november 2009 - 18:28
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw

#42 Geplaatst 19 november 2009 - 18:31

Marii. zei:
Gevolg: Falcon grijpt zijn klauwen in mijn vriend zijn arm en krast gewoon enorm diepe sneden in zijn arm (waar zijn aders ook zitten). Nu zijn daar dus drie enorme sneden in zijn arm en lijkt het alsof hij aan zelfverminking doet!

En het erge van al was nog dat mijn vriendje Falcon een tik op zijn hoofdje gaf omdat dit echt niet mocht, en Falcon maar blazen naar hem hé!

#43 Geplaatst 21 november 2009 - 14:56
een ringworm infectie van een zwerverke
een antibiotika kuur van een ander zwerverke dat mij serieus beet toen ik haar ving voor de DA (ze kon niet meer eten en was verzwakt, maar daar was niks van te zien toen ik haar vastnam). Ze woont nu nog altijd bij mijn ouders, maar is nog steeds heel schuchter. dat zijn trouwens ook kleine lidtekens geworden op mijn duim
smal lidteken op mijn pols
maar ja, dat nemen we erbij hé.
#44 Geplaatst 10 april 2010 - 21:01
Kwou er eentje pakken maar de kat wou niet... Dus krabbelde ze maar over mijn schouder terug naar het dak, lelijke scharten op mijn schouder zeg!