Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

wat heeft je kat je al aangedaan?

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#46 Geplaatst 10 april 2010 - 22:36

Nou, eigenlijk vrij weinig. Ik heb tenslotte Ragdolls in huis.. :)
Nou ja, afgezien dan van mijn opengekrabde benen, toen Lukas net bij me was (niet handig, kitten in de buurt en blote benen bij het aanrecht...)

Of Javi die de dierenarts niet zo vriendelijk vond...(niet handig, kat bij dierenarts en korte mouwen...)

Of de talloze planten op de grond, gordijnen naar de haaien, vloerbedekking van de trap gekrabd, waterbaletten op de grond,

zie, valt best mee O:)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#47 Geplaatst 10 april 2010 - 22:57

Op dit moment niks :catscratchhead
Mijn papa heeft wel al eens de kattenkrabziekte gehad (en ja die bestaat :p )

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 11 april 2010 - 10:52

MZ_forever zei:

Op dit moment niks :catscratchhead
Mijn papa heeft wel al eens de kattenkrabziekte gehad (en ja die bestaat :p )

Ja die bestaat inderdaad; vraag me wel af wat voor symptomen enzo je dan krijgt?

Geplaatste afbeelding

my_Minoes
my_Minoes
  • 640 berichten
  • 1 katten

#49 Geplaatst 11 april 2010 - 11:20

Minoes is een engeltje :catangel
Meestal toch...
Soms... :)
Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 13 april 2010 - 19:20

Ik was met Muffin gaan wandelen (poging tot) Wat doet hij,hij trapt in een spoor van een tractor band. Modder dus. Begint ineens te flippen omdat het modder was,hangt volledig vol. Loopt thuis binnen,wringt zich uit het harnasje,loopt over mn witte zetel,loopt daarna over mijn bed. Alles maar dan ook alles hing vol modder :x En toen ik hem aant wassen was deed hij alsof ik hem aan het slachten was ofzo,de buren zullen nogal gedacht hebben :ha

Trigger die is verzot op rietjes. Ik had me net een lekkere aardbei ijsdrank gemaakt. Zet die op de tafel met een rietje in natuurlijk. Ik sta op om nr de tv te wandelen en terwijl hoor ik mijn grote lekkere ijsdrank op de grond vallen :( en het waren de laatste aardbeien die ik had!! :x :x :x stoute triggie. Maar achteraf kan ik er wel altijd mee lachen :ha

Bewerkt door Brenda..., 13 april 2010 - 19:23.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#51 Geplaatst 13 april 2010 - 19:41

Hier enkel deurlijsten die als krabpaal fungeren. Mij heeft geen van de 4 ooit gekrabt of gebeten. Ik ben dan ook hun 'moederpoes' :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#52 Geplaatst 13 april 2010 - 19:42

hier is een glas gesneuveld en ik heb juist Orli die met een halve blok kaas is gaan lopen mogen achtervolgen :p

Guest_RosyCroix_*
Guest_RosyCroix_*

#53 Geplaatst 13 april 2010 - 23:13

Ik heb 3 littekentjes op mijn hand van Mi-Ke. Hij is een superlieve kater, maar bij de DA krijgt hij zo een schrik :( Op een keer moest hij een spuitje krijgen en ik hield hem vast... hij zette zijn tanden op mijn hand en begon te knijpen. Bijten was het eigenlijk niet, echt heel raar, want de DA zei ook direct dat ze zo'n reactie nog nooit gezien had. Direct ontsmet... maar de dag erna moest ik naar de dokter: ontstoken kattebeet => tetanusspuit en antibiotica (heb er enkel een zalf met antiobiotica op gedaan, want ik ben hooggevoelig voor sommige medicijnen).

Nu nog zie je die 3 plekjes op mijn hand waar Mi-Ke zijn tandjes in mijn vel zijn gegaan... maar eigenlijk zie ik dit als een mooi aandenken voor later. Ik neem/nam hem dan ook niks kwalijk.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#54 Geplaatst 14 april 2010 - 12:05

RosyCroix zei:

Ik neem/nam hem dan ook niks kwalijk.

Idd, als je een kat hebt, moet je tegen een krabje (of in jouw geval bijtje) kunnen :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#55 Geplaatst 14 april 2010 - 14:39

Aldhissla zei:

Ja die bestaat inderdaad; vraag me wel af wat voor symptomen enzo je dan krijgt?

de dag nadat hij gekrabt is kon hij zijn arm niet optillen.
Hij is dan geopereerd, maar ik zal het nog wel eens tegoei vragen :)

Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#56 Geplaatst 18 april 2010 - 06:09

ik kan eigelijk niet klagen
Salty heeft soms een opvliegend karakter en dan kan die wel eens een verrassingsaanval doen op de benen.
O ja en hij snapt niet dat hij in de kattenbak zen behoefte moet ondergraven met grind :p hij zet altijd zijn voorpoten buiten en begint dan te graven op de vloer of op het matje wat als gevolg heeft dat er altijd een enorme walm uit de kattenbak komt.

Ninja is het levende engeltje. Als ik iets moet bedenken dan is het enige da ik kan zeggen dat hij de altijd zoveel korretjes van de kattenbak mee in de living sleept.

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:49

litteken op mijn rechterborst van ons noratje en een op mijn buik ook van noratje.
en dan hier en daar een paar schrammen van noratje omdat ze iedere dag naar beneden gedragen moet worden .
ze slaapt namelijk in mijn kamer in haar roze mandje en s morgens wil ze zelf de trap niet af , dus draag ik haar maar.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#58 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:48

kweet niet of ik het hier al geschreven had maar Syrah heeft eens keihard in mijn vinger gebeten toen ik ze aan het wassen was, door mijn nagelbed en mijn nagel was kapot, heeft een aantal maanden geduurd tegen dat die kap eruit was gegroeid...nu zie je het nog een beetje dat mijn nagel niet helemaal was zoals vroeger...

Maar meestal is ze heel lief :ha

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:00

Mijn voeten zitten altijd onder de krassen... Alano heeft de neiging mij 's ochtends wakker te maken
door met zn nageltjes mijn voeten aan te vallen :louche:

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#60 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:32

mijn schatjes kropen toen ze wat kleiner waren omhoog langs mijn broek, op zich niet zo heel erg maar wel als je GEEN broek aan hebt :o  :)
Nu doen ze dit gelukkig niet meer.De kleintjes Molletje en Blackie zijn enorme speelvogels en in hun opwinding zouden ze wel eens omhoog klimmen in mijn gordijnen of mijn stoelen omver lopen ,maar kan er gewoon niet boos op zijn :)

Clio durft dan wel eens in mijn handen te krabben of te bijten tijdens het spelen of als je voorbij haar loopt ineens met haar poot uitvliegen naar mijn voeten of als ze hoog ligt naar wat ze maar raken kan :LOL: