Spring naar inhoud

- - - - -

6 maand jonge kater berijdt mijn been net als een hond

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_V'ke_*
Guest_V'ke_*

#1 Geplaatst 20 oktober 2009 - 20:13

Hallo,

Lang geleden dat ik hier nog eens kwam. Mijn kitten Louis is ondertussen al een flinke (mini)kater geworden van 6 maanden. Nu heb ik toch wel iets vreemd voor met hem, Louis berijdt mijn been net als een hond! Ik was geschokt toen hij het de eerste keer deed! hij zet zich schrijlings over mijn been, bijt in mijn tenen en begint te euhm joepen op mijn been. Ik dacht eerst dat hij aan't spelen was zoals hij zo vaak doet, maar toen ik hem van mijn been haalde zag ik dat zijn piemeltje tevoorschijn gekomen was. Echt raar! Ik heb altijd al katten gehad, ook vaak katers, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! Ik belde vandaag naar de dierenarts en die vond het ook vreemd, ze had het ook nog nooit gehoord, ofwel heeft ze niet veel ervaring. ;) Ze zei dat het hoog tijd is voor castratie. Hij is ook wel vrij wild in zijn spelen. Volgende week gaat hij dus binnen en gaan die ballen eraf! :d
Heeft iemand van jullie al zo'n gedrag meegemaakt bij zijn of haar kater? Ben benieuwd!

groetjes!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 20 oktober 2009 - 20:54

Hier zijn alle katers gecastreerd voor ze dergelijk gedrag begonnen te vertonen. Maar ik kan me wel aansluiten bij de mening van de DA: zou hem toch ook laten castreren.

Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 oktober 2009 - 00:38

Idem hier, van zodra ik iets merkte, telefoontje naar DA en diezelfde week nog.  Was trouwens vroeger dan zes maanden geloof ik...  Hij zag buiten een poes en tjonge, wat ging ie tekeer !  Hij stond te bibberen op z'n poten... :LOL:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 21 oktober 2009 - 13:47

Jaro durfde ook wel eens op mijn been rijden :s . Hij kwam dan knuffelen maar het eindigde dan in vieze manieren. Hij is al op 5,5 maand (dacht ik) gecastreerd, daarna was het over. Hij was er gewoon heel vroeg bij ;) .

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 21 oktober 2009 - 14:17

Ja dat zijn de hormonen hé, je kan dat de beestjes niet kwalijk nemen.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 22 oktober 2009 - 13:12

heb het nog nooit gezien dat een kater dit deed, maar ik denk ook dat je DA gelijk heeft, zo snel mogelijk castreren :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#7 Geplaatst 22 oktober 2009 - 14:46

Onze Momo deed dit met 'apie', een speelgoedaapje waar hij het hele huis mee rondzeulde. Hij was toen jonger dan 6 maand, daarna is hij gecastreerd, maar is dit nog een tijd blijven doen.