Spring naar inhoud

- - - - -

Korrels Rc

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#1 Geplaatst 08 februari 2009 - 11:29

Onze poezels krijgen het voer van Royal Canin. Vroeger heb ik andere ook geprobeerd maar met deze heb ik het beste resultaat.

Natvoer heb ik nu van feline porta en de kleinste stond/staat op natvoer van Whiskas. Ik kan het hem niet afleren, hij zaagt en klaagt tot wanneer hij het krijgt. De andere moet hij gewoon niet hebben! Ik geef hem nu een zakje verdeeld over twee dagen en voor de rest eet hij korrels van Rc. Maar owee als je zijn bakje passeert! Zoooooo zagen! :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#2 Geplaatst 08 februari 2009 - 11:58

Je zou het natvoer van Hills eens kunnen proberen ipv de whiskas als je dat wilt.
Ze zijn er hier compleet zot van en het lijkt wel wat op de inhoud van die whiskas zakjes :) Als je ze besteld bij zooplus in engeland zijn ze ook niet echt duur vind ik.

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#3 Geplaatst 08 februari 2009 - 13:18

MissKitty zei:

Je zou het natvoer van Hills eens kunnen proberen ipv de whiskas als je dat wilt.
Ze zijn er hier compleet zot van en het lijkt wel wat op de inhoud van die whiskas zakjes :) Als je ze besteld bij zooplus in engeland zijn ze ook niet echt duur vind ik.

Ga ik eens bekijken, merciekes!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 08 februari 2009 - 14:26

MissKitty zei:

tegenover wiskas vind ik Iam's beter.. onze kater keisha stond jarenlang op brokken en natvoer van wiskas en eerlijk gezegd tot de dag dat hij ervan begon te braken heb ik eiegenlijk nooit op samenstellingen gelet... wiskas was erin gebakken van reklames en onwetenheid
nu weet ik wel beter en heb de wiskas brokken vervangen door RC sensible en het natvoer door porta feline, almonature,Iam's enz.. :x

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#5 Geplaatst 08 februari 2009 - 18:26

miranda zei:

tegenover wiskas vind ik Iam's beter.. onze kater keisha stond jarenlang op brokken en natvoer van wiskas en eerlijk gezegd tot de dag dat hij ervan begon te braken heb ik eiegenlijk nooit op samenstellingen gelet... wiskas was erin gebakken van reklames en onwetenheid
nu weet ik wel beter en heb de wiskas brokken vervangen door RC sensible en het natvoer door porta feline, almonature,Iam's enz.. :x

Toby is alles gewoon geworden bij zijn vorig personeel en het is moeilijk af te leren zenne! Alle 'goedkopere' versies natvoer gaan er in en het wat duurdere eten moeten meneer niet hebben :LOL: maar gelukkig eet hij wel brokken ook van Rc.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 08 februari 2009 - 20:26

Hier 'tzelfde. Brokken van RC, natvoer is Sheba en af en toe Shiny Cat. Iets anders weigert hij...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 10 februari 2009 - 16:50

:) :) Zwartje toch!

Ik heb daarin gelukkig 'vrij gemakkelijke' katers. Ze krijgen korrel van RC gemengd met Hills en natvoer van verschillende merken (Hills, Iams, Porte, Almo,...). Ze hebben wel hun voorkeur, maar eten alles op :) .

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#8 Geplaatst 10 februari 2009 - 20:29

Nou kijk, 't beestje is al zo oud, die Shebatjes zullen het wel niet maken denk ik dan ;)

Hij heeft nu via de zooplus de verwen en genieters variëteiten. Je zou hem moeten zien smullen :)

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 10 februari 2009 - 20:38

Ons Vibeke krijgt korreltjes van Royal Canin...Sinds dit weekend heb ik die eens gemend met de kittenkorreltjes van Hill's (tonijn en gevogelte). Ik heb haar ook al eens een half zakje natvoer van Hill's gegeven en ze weet het toch te smaken...
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 11 februari 2009 - 10:45

Hier eten ze ook allen RC brokjes en 2x in de week een doosje Sheba, deze vinden ze het lekkerst dus blijf ik er ook bij, het voornaamste is dat hun basiseten toch RC is

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#11 Geplaatst 11 februari 2009 - 17:06

Hier krijgen ze ook RC brokken. Daar doen ze het heel goed op.
Als natvoer geef ik hun bozita. Bestel ik op zooplus. Dat is niet te duur en ze zijn er alle 3 zot van.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#12 Geplaatst 11 februari 2009 - 18:00

hier krijgen ze ook RC brokken

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 11 februari 2009 - 18:15

Bo krijgt ook Royal Canin brokjes de hele dag door, en 's avonds zijn dagelijks Hills Kitten zakje (waar hij ook vréééselijk om kan zagen)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#14 Geplaatst 13 februari 2009 - 00:44

ze zagen er allemaal om he ;)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#15 Geplaatst 13 februari 2009 - 06:15

Hier krijgen ze ook RC brokken en soms ook wat brokken van Hills natures best