Spring naar inhoud

- - - - -

die kattebak weer vraagje

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 22 oktober 2009 - 20:25

heb dus bio kat gaat goed fijn spul klonterd goed haal twee keer daags de plasjes en poepjes eruit .nu moet volgens velen genoeg zijn eens in de twee weken helemaal verschonen .heb twee katten en 1 grote bak (zo,n jumbo geval)maar na een dag of 8 begint tie toch wel te ruiken dus wil het nu om de 8 dagen doen en ook wel eens per week maar denk dak dan een probleem krijg met de vuilophaal(komen eens per twee weken )de poepjes en klompjes doe ik al in de halve pagina van een krant en dan de vuilniszak in (op balkon dus dat zijn ook twee volle zakken per twee weken .dat zijn dus 4 zakken per twee weken veel meer past er niet in m,n grijze container .hoe doen jullie dat ?????????????????? heel graag  hoor ik dat

tineke
tineke
  • 242 berichten

#2 Geplaatst 22 oktober 2009 - 20:28

tineke zei:

heb dus bio kat gaat goed fijn spul klonterd goed haal twee keer daags de plasjes en poepjes eruit .nu moet volgens velen genoeg zijn eens in de twee weken helemaal verschonen .heb twee katten en 1 grote bak (zo,n jumbo geval)maar na een dag of 8 begint tie toch wel te ruiken dus wil het nu om de 8 dagen doen en ook wel eens per week maar denk dak dan een probleem krijg met de vuilophaal(komen eens per twee weken )de poepjes en klompjes doe ik al in de halve pagina van een krant en dan de vuilniszak in (op balkon dus dat zijn ook twee volle zakken per twee weken .dat zijn dus 4 zakken per twee weken veel meer past er niet in m,n grijze container .hoe doen jullie dat ?????????????????? heel graag hoor ik dat
hoor ook vaak dat velen geen filter knippen en erin doen ,het eruitlaten zou ook schelen qwa ruiken ??????

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 23 oktober 2009 - 11:00

Ik gebruik hier de cat's best oko plus en dit gaat gewoon in het compostvat.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 23 oktober 2009 - 12:26

Ik was de bak ook wekelijks volledig uit en dan vul ik gewoon bij hoor.

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 23 oktober 2009 - 12:30

Ik heb Litter Robot, spaart veel kattenbak vulling uit en bergen vuilzakken minder.

Is kostelijk in aankoop, maar een echt gemak. Met 3 katten reining ik hem volledig om de 2 à 3 weken en om de 2 dagen leeg ik lade.

Dat komt om zo'n kleine vuilzak om de 2 weken, zelf iets langer.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 23 oktober 2009 - 13:29

in die filter kan ook wel wat geur zitten, heb je die al eens vervangen?

Anders moet je eens proberen om de bovenkant eraf te halen.

Hier heb ik cat's best oko plus en met 3 katten, 1 keer per dag de 3 bakken scheppen en om de 3 à 4 weken uitwassen heb ik helemaal geen last van geuren. Heb 2 open bakken en 1 gesloten.

tineke
tineke
  • 242 berichten

#7 Geplaatst 23 oktober 2009 - 18:11

Lies zei:

in die filter kan ook wel wat geur zitten, heb je die al eens vervangen?

Anders moet je eens proberen om de bovenkant eraf te halen.

Hier heb ik cat's best oko plus en met 3 katten, 1 keer per dag de 3 bakken scheppen en om de 3 à 4 weken uitwassen heb ik helemaal geen last van geuren. Heb 2 open bakken en 1 gesloten.
thnks heb nieuw filter erin nu ,en heb een kattenbakdeo gekocht,toen ik ze aan dat potje liet ruiken vonden ze niet lekker (het filter stonk idd )ik denk dat het grind ook verzadigd word na een dag of wat,dan klontert het ook minder goed .die filter zou goed kunnen ,ik verbaasde me over hoeveel geur er aan zat .