Spring naar inhoud

- - - - -

feestdagen

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 23 oktober 2009 - 23:55

Wie van jullie denkt al aan de gezellige kerstperiode overal kerstmarkten en gezllige verlichte straten en kerstbomen .Ik hou wel van die kerstsfeer

Bewerkt door babetatilla, 23 oktober 2009 - 23:56.
Reden van bewerken: fout

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 23 oktober 2009 - 23:58

ikkee!!!! ik verlang ernaar, gezelligheid, lichtjes, feestjes, (examens bah..) maarja :) kadootjes :loveshower:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 24 oktober 2009 - 00:00

Ik vind die periode heel gezellig en de straten zijn mooi versierd, en veel mensen zijn die periode toch dat tikkeltje vriendelijker. I love it.
Behalve van de kou moet ik niks hebben. :ha :ha :ha

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 24 oktober 2009 - 00:05

ja Catherine maar op een kerstmarkt kun je altijd wel een hartverwarmend drankje krijgen warme chocomelk ;gluwein ,soep of een borelltje.
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 24 oktober 2009 - 00:08

babetatilla zei:

ja Catherine maar op een kerstmarkt kun je altijd wel een hartverwarmend drankje krijgen warme chocomelk ;gluwein ,soep of een borelltje.

Ja dat is waar gezellig zo samen op de kerstmarkt iets drinken. Heb al goesting om de lampjes te hangen. :lachen: :lachen: :lachen:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 24 oktober 2009 - 00:15

Ben vandaag in een tuincentrum geweest bij mij in de buurt.VAN GASTEL in SINT KATELIJNE WAVERen het was zeer mooi prachtige kerstbomen en vele andere mooie decoratie.
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 24 oktober 2009 - 03:37

oh jé, ben waarschijnlijk een buitenbeentje,
moet echt helemaal niets hebben van de kerstperiode,
wordt er meestal dépri van,
sorry

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 24 oktober 2009 - 09:37

Ik vind het geweldig! De enige periode in de winter dat ik net niet depri wordt! De winter is anders al zo'n lange, donkere en koude periode en met de feestdagen wordt dat even de kop ingedrukt door al die lichtjes, decoratie, de gezelligheid van het kerstinkopen doen, ... Heerlijk vind ik dat, ik geniet daar echt van.
Waar ik dan weer wel depri van word, is als in januari het besef komt dat dat allemaal weer achter de rug is en dat je toch nog een paar koude, donkere maanden door moet eer de lente en zomer er weer aankomen.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 24 oktober 2009 - 09:56

Ergens is t gezellig maar anderzijds vaak zo fake, iedereen moet dan ineens cadeautjes kopen en lief doen etc ,
bij mij is dat ook alleen ons mama en ik en heb er dit jaar ECHT GEEN ZIN IN
Blijf liever thuis
op zo n momenten mis ik eens zo hard een partner
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 24 oktober 2009 - 10:05

Of het fake of echt is hangt ook grotendeels van jezelf af. In onze familie is er niks fake aan, het is gewoon het moment dat iedereen vrijhoudt om nog eens met zn allen samen te zijn. We zijn allemaal heel het jaar lang ontzettend druk, en we wonen ook ver van mekaar (bvb: Oliviers ouders en een van zn broers wonen in West Vlaanderen en zn andere broer in Antwerpen) en dan is allemaal samen komen op hetzelfde moment nu eenmaal niet evident. Maar we weten dat met de feestdagen iedereen zn agenda echt vrijhoudt en dan nemen we ook de tijd voor mekaar.
Aan mijn kant heb ik ook enkel nog mijn mama en oma, maar dat wil niet zeggen dat wij er niet van genieten om de eindejaarsfeesten samen te vieren.

Cadeautjes kopen mag trouwens ook niet aanvoelen als een verplichting. Ik doe het echt met alle plezier, en zit van nu al na te denken over originele cadeaus waarmee ik een glimlach kan te voorschijn toveren op het gezicht van de ontvanger. :)

Het is echt gewoon wat je er zelf van maakt. ;)

Geplaatste afbeelding

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#11 Geplaatst 24 oktober 2009 - 10:10

tiny zei:

oh jé, ben waarschijnlijk een buitenbeentje,
moet echt helemaal niets hebben van de kerstperiode,
wordt er meestal dépri van,
sorry

Ge zijt niet alleen, hier nog zo'n eentje, doe zelf niet meer mee aan versiering, waar ik ga poetsen, daar staan allemaal bijna 2 bomen alles in het groot, dus geniet ik daar wel, maar vind dit alles zoveel werk om alles te zetten voor enkele weken, dat ik er niet meer aan begin

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 24 oktober 2009 - 10:50

hier bestaat geen familie , met niemand contact
is alleen mijn moeder en ik en zij is ziek en depri waardoor het erg moeilijk is om met haar om te gaan
erg lang verhaal waar ik hier niet verder op inga ,
de nonkel waar nog wel contact mee is woont in t buitenland en komt zeker dan niet naar belgie

dus  weinig gezelligheid ,

en kan verder nergens heen ga me ook ni zomaar bij iemand uitnodigen waar de gezelligheid wel is want het is een familiegebeuren

oudjaar zie k wel hoe k dit jaar vier
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 24 oktober 2009 - 11:19

Wij zijn daar nog niet echt mee bezig, is nog wat vroeg eh :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 24 oktober 2009 - 13:03

Ik vind de kerstsfeer op zich heel gezellig, ik hou ook wel van die lichtjes en versieringen. Ik hou ook ontzettend van het koude, droge vriesweer :LOL: . Waar ik in die periode dan weer wel een hekel aan heb is dat je voortdurend met je voeten onder tafel zit, de etentjes zijn me er echt teveel aan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 24 oktober 2009 - 13:08

Waar ik in die periode dan weer wel een hekel aan heb is dat je voortdurend met je voeten onder tafel zit, de etentjes zijn me er echt teveel aan.[/COLOR][/SIZE][/FONT][/QUOTE]

idd :)
Geplaatste afbeelding