Karolientje zei:
Of het fake of echt is hangt ook grotendeels van jezelf af. In onze familie is er niks fake aan, het is gewoon het moment dat iedereen vrijhoudt om nog eens met zn allen samen te zijn. We zijn allemaal heel het jaar lang ontzettend druk, en we wonen ook ver van mekaar (bvb: Oliviers ouders en een van zn broers wonen in West Vlaanderen en zn andere broer in Antwerpen) en dan is allemaal samen komen op hetzelfde moment nu eenmaal niet evident. Maar we weten dat met de feestdagen iedereen zn agenda echt vrijhoudt en dan nemen we ook de tijd voor mekaar.
Aan mijn kant heb ik ook enkel nog mijn mama en oma, maar dat wil niet zeggen dat wij er niet van genieten om de eindejaarsfeesten samen te vieren.
Cadeautjes kopen mag trouwens ook niet aanvoelen als een verplichting. Ik doe het echt met alle plezier, en zit van nu al na te denken over originele cadeaus waarmee ik een glimlach kan te voorschijn toveren op het gezicht van de ontvanger.
Het is echt gewoon wat je er zelf van maakt.
Heee, dat klinkt bijna helemaal zoals het hier is!!! Onze kinderen mogen op andere dagen beslissen wat ze doen, maar op Kerstavond, dan is er geen twijfel mogelijk: iedereen is thuis en we hebben een lekker dinertje! We geven dan ook al onze nieuwjaarkadootjes ! Ik hoop dat de vriendin van onze zoon OOK mag komen, het is een lieve meid en we willen er haar graag bijhebben!!