Spring naar inhoud

- - - - -

Fraude met kredietkaarten

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 24 oktober 2009 - 14:19

Deze morgen kreeg ik bericht van de beheerder van mijn kredietkaart om me te vertellen dat mijn kaart momenteel frauduleus gebruikt wordt in de USA.  Ze is gecopieerd geweest en nu zijn die misbruikers lustig aan het shoppen.  Was wel effe een choc, je denkt altijd dat dat enkel bij andere mensen gebeurt. Gelukkig wordt het terugbetaald door de verzekering.  Ik vroeg me af er er  hier nog al iemand mee geconfronteerd geweest was ?
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 24 oktober 2009 - 15:19

Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar kan me wel voorstellen dat dit een schok is om te horen :trance: . Ik wist trouwens niet dat men je daarvan verwittigde.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 24 oktober 2009 - 15:30

Toen ik in Colombia woonde en mama was op bezoek heeft zij het voorgehad
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#4 Geplaatst 24 oktober 2009 - 16:13

:censored: :censored: :censored: wat erg zeg , jullie zullen die belachelijk vinden maar mijn kaart werkt alleen maar in één van mijn banken visa en bankkontakt heb ik nooit laten activeren heb vrienden gehad die moeten vechten hebben om hun geld terug tezien hun kaart was gekopiert hier in Belgie na een restaurant bezoek .

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 24 oktober 2009 - 18:51

:o Dat lijkt mij zo erg.

Goed dat de verzekering je terug betaald.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 26 oktober 2009 - 11:12

PeggyJ zei:

Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar kan me wel voorstellen dat dit een schok is om te horen :trance: . Ik wist trouwens niet dat men je daarvan verwittigde.

Het zal waarschijnlikj om verschillende grote bedragen gaan en dan bellen ze, ik moet nu de bedragen die niet van mij zijn betwisten, ben benieuwd wat voor een "monstrueuze" afrekening ik ga krijgen op het einde van de maand :o
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 26 oktober 2009 - 14:47

daar heb je dan weer een heel geloop mee zeker :trance: :trance: :trance: , Warom kunnen sommige mensen niet van anderen hun gerief afblijven :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#8 Geplaatst 26 oktober 2009 - 14:57

pfff... t is toch erg wat ze soms allemaal uitsteken... er is echt geen respect meer voor andere mensen :(

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 26 oktober 2009 - 16:15

Oh neen zo verschrikkelijk. Ik heb het nog gehoord op het nieuws en normaal wordt dit terugbetaald, maar ja je mag er toch wel weer even op wachten.
Hoe zo'n zaken toch kunnen gebeuren hé :wall:
Geplaatste afbeelding