Spring naar inhoud

- - - - -

kat op straat

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 31 oktober 2009 - 21:26

Ginger-en-Noortje zei:

Maar de dode kat die ik opgehangen aan zijn riempje in t bos vond :r daar was t rolletje afgehaald.

Vreselijk, mijn haren komen overeind...
Wat bezielt zo'n mensen toch ?  Die kan ik alleen bestempelen als ziek, ernstig ziek !!
Moet hard zijn om zo'n beestje op die manier te vinden...

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#17 Geplaatst 31 oktober 2009 - 23:02

Ginger-en-Noortje zei:

Ik probeer nog te achterhalen van wie de kat is, vaak dragen ze een halsbandje met zo'n adresrol er in. Maar de dode kat die ik opgehangen aan zijn riempje in t bos vond :r daar was t rolletje afgehaald.

Amai verschrikkelijk!! :evil:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 31 oktober 2009 - 23:07

Marjananas zei:

Vreselijk, mijn haren komen overeind...
Wat bezielt zo'n mensen toch ? Die kan ik alleen bestempelen als ziek, ernstig ziek !!
Moet hard zijn om zo'n beestje op die manier te vinden...

Dat was t ook, en ik kon er niets aan doen. De kat was al te ver vergaan om mee te nemen en ik was in een bos waar ik geen weg kende, op een scouting tocht. Ik heb de kat er af gehaald met mijn zakmes en neergelegd maar we moesten verder helaas.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 31 oktober 2009 - 23:07

Dat is verschrikkelijk :evil:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#20 Geplaatst 07 november 2009 - 21:35

Deze morgend in alle vroegte op weg naar een afspraak een doodgereden jonge poes op straat zien liggen . Vond het triest maar wilde niet meteen stoppen (2 jonge kinders op de achterbank en die afspraak ).

Toen we er een uur nadien terug voorbij reden was ze weg anders was ik wel gestopt om haar opzij te leggen .

In gedachte ben ik bij de eigenaars die hun prachtige kitten (wit met grote tijgervlek) in de Karel Uyterhoevenlaan in St Antonius Zoersel van de baan hebben moeten rapen .

Misschien leg ik toch ook beter handschoenen in de auto voor zo'n geval .....

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#21 Geplaatst 07 november 2009 - 21:37

Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt...maar ik denk dat ik zou proberen aanbellen in de buurt waar de kat ligt en horen of het poezeltje van iemand daar is...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 07 november 2009 - 21:40

Verschrikkelijk !!!!ocharme voor dat katje ,en weeral triestig voor de baasjes.
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag